تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش خباثت‌های انگلیس در قالب نمایشگاه کاریکاتور

نمایش خباثت‌های انگلیس در قالب نمایشگاه کاریکاتوربه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری از برپایی نمایشگاه «ترامپیسم ۲»  خبر داد و گفت: به زودی کار برپایی نمایشگاه «ترامپیسم ۲» را آغاز می‌کنیم. همچنین قصد داریم به مناسبت سالروز تولد ملکه پیر انگلستان، نمایشگاهی از خباثت‌های روباه پیر انگلیس در حوزه هنری برپا کنیم.

شجاعی طباطبایی افزود: انگلیس کشوری است که بیشترین جنایت را در حق ایران کرده است؛ هولوکاستی که این کشور خبیث در جریان جنگ جهانی اول در ایران ایجاد کرد، موجب کشته شدن قریب به ۹ میلیون نفر شد و در وقایع دیگری، چون کودتای ۲۸ مرداد، ملی شدن صنعت نفت، جدایی بحرین از ایران، به رسمیت نشناختن صدام به عنوان شروع کننده جنگ و... انگلیس همواره مرتکب خباثت و خیانت در حق ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: درباره جزئیات برگزاری این نمایشگاه نیز به زودی اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد تا بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه درحوزه هنری بخشی از جنایت‌های این روباه پیر را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش خباثت‌های انگلیس در قالب نمایشگاه کاریکاتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..