تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد بعدی نیمار از زبان خودش

مقصد بعدی نیمار از زبان خودشبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به مدیران ارشد این باشگاه اطلاع داده که با وجود تلاش‌های رئال مادرید برای راضی کردن او برای انتقال به مادرید، او تنها حاضر است PSG را به مقصد بارسلونا ترک کند و نه هیچ تیم دیگری.

پیش از این روزنامه اسپورت اسپانیا نیز فاش کرده بود که با اینکه فلورنتینو پرز در روز‌های اخیر سعی کرده نیمار را برای پیوستن به این باشگاه اسپانیایی متقاعد کند، ولی ستاره برزیلی پیشنهاد‌های رئال را رد کرده است.

نیمار که دو فصل اخیر را در پاریس سپری کرده از شرایط خود در این باشگاه فرانسوی ناراضی است و شایعات زیادی درباره جدایی او از PSG و مقاصد احتمالی‌اش منتشر شده است. رئال مادرید و بارسلونا مهمترین مقاصدی هستند که گفته می‌شود به احتمال زیاد شاهد حضور نیمار خواهند بود.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش ۱۹۸ میلیون پوند از بارسلونا به PSG منتقل شد تا رکورد نقل و انتقالات فوتبالی در آن زمان را بشکند.

دیلی‌میل می‌گوید PSG قصدی برای فروش ستاره برزیلی‌اش ندارد و او را یکی از مهره‌های اصلی خود می‌بیند و امیدوار است در فصل‌های آینده بتواند با کمک نیمار به رویایش برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دست یابد.

از سوی دیگر نیمار این روز‌ها وضعیت پرآشوبی دارد. او از یک سو با اتهام تجاوز جنسی روبرو شده و از سوی دیگر به دلیل مصدومیت رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را از دست داده و از همراهی تیم ملی کشورش در این رقابت‌ها محروم شده است.

دیلی‌میل می‌گوید در میانه اوضاع بغرنجی که نیمار با آن روبرو است، فلورنتینو پرز و دستیار او خوزه آنخل سانچز در روز‌ها و هفته‌های گذشته بار‌ها تلاش کرده‌اند تا نیمار را برای ترک پاریس و انتقال به برنابئو راضی کنند، اما نیمار هر بار پیشنهاد‌های آن‌ها را رد کرده و گفته تنها به بازگشت به تیم سابقش، بارسلونا تمایل دارد. در نهایت نیمار موضع خود را به اطلاع مدیران پاری سن ژرمن رسانده و اعلام کرده تنها تیمی که او خواهان انتقال به آن خواهد بود بارسا است و بس.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

نیمار به PSG: فقط به بارسا می‌روم، نه رئال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد بعدی نیمار از زبان خودش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..