تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی تا دانلود آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Badminton League 3.58.3936 – بازی بدمینتون حرفه‌ای برای اندروید

گروه RedFish Games یکی از این توسعه‌دهندگان تخصصی بازی‌های موبایلی است که تا کنون بازی‌های زیادی برای تلفن‌های هوشمند تولید کرده است، اما معروف‌ترین عنوان این گروه Badminton League نام دارد که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده و بیش از 10 میلیون کاربر از طریق گوگل‌پلی آن را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند. این بازی در سبک شبیه‌سازی دوبعدی تولید شده و یکی از معدود عناوینی است که به ورزش بدمینتون پرداخته است.

هرچند بدمینتون بیش‌تر خاطرات خوب بازی در پارک یا فضای سبز را برای ما زنده می‌کند اما به عنوان یک ورزش حرفه‌ای شناخته می‌شود که در المپیک نیز حضور دارد و به خصوص در شرق آسیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. گروه RedFish Games نیز با توجه به این موضوع بازی لیگ بدمینتون را تولید کرده‌اند که گیم‌پلی بسیار روان و خوبی دارد و توانسته در شبیه‌سازی ورزش بدمینتون خوب عمل کند. به ادعای توسعه‌دهنده، Badminton League رقابتی‌ترین بازی بدمینتون در جهان است که با لیگ‌ها و تورنمنت‌های مختلف، تجربه خوبی برای کاربرانش به همراه داشته است. همچنین قابلیت بازی با دوستانتان به صورت محلی نیز وجود دارد که رقابت‌های هیجان‌انگیزی را تشکیل می‌دهد. قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر خود در بازی و انتخاب مواردی مانند راکت و لباس از بین طرح‌های موجود از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی به شمار می‌رود. صداگذاری این بازی هم به خوبی انجام شده و حس خوبی را برای گیمر‌ها ایجاد می‌کند.

دانلود Badminton League 3.58.3936 – بازی بدمینتون حرفه‌ای برای اندروید

دانلود Norton Security and Antivirus Premium v4.5.1.4356 – برنامه قدرتمند آنتی‌ویروس برای اندروید

انتخاب آنتی‌ویروس مسئله مهمی است، همواره نام چند شرکت به عنوان برترین تولید کننده آنتی‌ویروس در جهان شنیده می‌شود و نرم افزار‌های تولیدی این شرکت‌ها نیز کیفیت بالایی دارد، به همین دلیل انتخاب میان تولیدات این شرکت‌ها کمی سخت می‌شود اما در این جا قصد معرفی یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های جهان را داریم که شاید انتخاب را برای شما کمی آسان کند.

نرم افزار امنیت و آنتی‌ویروس نورتون تولید شرکت بزرگ سیمنتک در آمریکا است که به عنوان یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های جهان به شمار می‌رود. این آنتی‌ویروس برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید، iOS و مک تولید شده و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. برنامه Norton Security and Antivirus موفق به دریافت جایزه‌های متعددی شده و امنیت گوشی هوشمند را تضمین می‌کند. این نرم افزار به عنوان یک ویروس کش قدرتمند و سریع شناخته می‌شود که با بروزرسانی‌های متعدد، از پس ویروس‌های جدید نیز برخواهد آمد.

دیواره آتش یا فایروال قدرتمند نورتون در هنگام وب‌گردی و استفاده از اینترنت جلوی باز شدن سایت‌های مخرب و ویروسی شدن تلفن هوشمند را می‌گیرد و البته کاربرد‌های مختلف دیگری همچون بلاک‌کردن تبلیغات مزاحم را نیز دارد. با اتصال به اینترنت یا وای‌فای کار نورتون آغاز شده و اتصالات ناامن را به کاربر نشان خواهد داد. با این نرم افزار می‌توانید تماس‌های مزاحم را بلاک کنید و در هنگام گم شدن تلفن هوشمند خود، آن را پیدا کنید. بسته‌های مختلف حفاظتی نورتون در هنگام انتقال فایل‌های جدید به گوشی نیز از ویروسی شدن دستگاه هوشمند شما جلوگیری می‌کند.

دانلود Norton Security and Antivirus Premium v4.5.1.4356 – برنامه قدرتمند آنتی‌ویروس برای اندروید

دانلود Smart Tools v1.1.42 – برنامه ابزار‌های مهندسی و دانشجویی مختلف برای اندروید

گروه توسعه نرم افزاری EZHIL با تولید یک نرم افزار جامع که تعداد بالایی از برنامه‌های محاسبه‌ای، مهندسی و کاربردی را در خود جای داده موجب شده تا مدیریت و دسترسی به این برنامه‌ها آسان شود. نرم افزار Smart Tools : Compass, Calculator, Ruler, Bar Code دربردارنده بیش از 20 برنامه مختلف در حوزه‌های متفاوت است که ممکن است در شرایط مختلف به آن‌ها نیاز مبرم پیدا کنیم. به همین دلیل نصب این برنامه 8 مگابایتی هیچ ضرری برای کاربران ندارد اما می‌توانند از قابلیت‌های مختلف آن نهایت بره را ببرند. نرم افزار Smart Tools از سنسور‌های تلفن هوشمند کمک می‌گیرد تا به طور دقیق نتایج پردازش مورد نظر کاربر را محاسبه کند، با این نرم افزار نیازی به نصب برنامه‌های مختلف و گوناگون ندارید و می‌توانید به تمامی قابلیت‌های مورد نیاز خود در چند ثانیه دسترسی داشته باشید.

دانلود Smart Tools : Compass, Calculator, Ruler, Bar Code v1.1.42 – برنامه ابزار‌های مهندسی و دانشجویی مختلف برای اندروید

دانلود Any.do To-do List & Task List Premium 4.15.3.4 - برنامه لیست انجام کارهای روزانه اندروید

برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای انسان های موفق است، اگر میخواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی Any.DO To-do & Task List premium را پیشنهاد میکنیم.

دانلود Any.do To-do List برای اندروید و ios ؛ بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارها برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Flowx v3.096 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل اندروید

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Flowx v2.106 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل

دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی

اپلیکیشن Vault-Hide SMS, Pics & Videos امکانات بسیار زیادی دارد اما همانطور که از نامش پیداست، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن مخفی کردن اطلاعات خصوصی است. مخفی کردن اطلاعات شخصی توسط این برنامه تنها به عکس و فیلم مختصر نمی‌شود و حتی پیامک و دیگر اطلاعات کاربر را نیز در بر می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های مهم این نرم افزار می‌توان به قفل کردن برنامه‌های تلفن هوشمند اشاره کرد، با این قابلیت برای هر برنامه‌ای که می‌خواهید (گالری، پیام رسان، شبکه‌های اجتماعی، اسناد و غیره) رمز عبوری مشخص کرده که تنها با وارد کردن آن اجازه استفاده از برنامه مورد نظر را خواهید داشت. همچنین یکی از قابلیت‌های جالب این بخش نرم افزار آن است که اگر کسی بخواهد بدون اجازه شما وارد برنامه قفل شده شود و رمز عبور اشتباهی وارد کند، تصویر شخص توسط دوربین سلفی گرفته می‌شود و به این ترتیب کاربر می‌تواند متوجه شود که چه کسی به سراغ تلفن هوشمند او رفته بوده است.

دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی

دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندروید

اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود، از طرفی تولید چنین لایه‌ای باید به استفاده روان و ساده از تلفن هوشمند منجر شود که همین مساله کار طراحان را سخت می‌کند. اما یک رابط کاربری هرچقدر هم که زیبا و جذاب باشد پس از گذشت مدتی تکراری می‌شود، به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند همواره در تلاش‌اند تا با تولید پوسته‌های مختلف و مناسبتی برای تولیدات خود، نظر خریداران را جلب نمایند.

اما در این میان شرکت‌های توسعه دهنده نرم افزاری نیز هستند که به تولید لانچر برای اندروید دست زده و قابلیت شخصی‌سازی محیط رابط کاربری را به کاربران می‌دهند. یکی از معتبرترین لانچر‌های رایگان موجود، Nova Launcher نام دارد که به واسطه سرعت بالا و قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار متنوع به یکی از محبوب‌ترین لانچر‌های بازار تبدیل شده است. با این لانچر تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارند، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند.

قابلیت‌های این لانچر، تمجید برخی از معتبرترین سایت‌های توسعه نرم افزاری اندروید را به همراه داشته که خود نشان دهنده کیفیت این برنامه است. این لانچر بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران گوگل‌پلی نصب شده و دارای یک نسخه پیشرفته با پسوند Prime است که دانلود همین نسخه برای شما کاربران در نظر گرفته شده است. نسخه Prime دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه اصلی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مخفی کردن برنامه‌ها، کنترل بیشتر بر روی ژست‌های حرکتی و افکت‌های بیشتر اشاره کرد.

دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندروید

بازی‌های کنترلی مانند اتومبیل سواری یا هدایت هواپیما به دلیل گیم‌پلی ساده یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های بازی به شمار می‌آیند. این نوع بازی‌ها از عملکرد‌های ساده حرکتی استفاده می‌کنند که موجب می‌شود بدون پیچیدگی خاصی کاربران ساعت‌ها از انجام بازی لذت ببرند و مراحل و چالش‌های مختلف را پشت‌سر بگذارند.

استودیو SMG یکی از گروه‌های توسعه دهنده نرم افزاری است که با استفاده از متخصصین جوان، بازی‌هایی کنترلی ساده، اما جذابی تولید می‌کند، این گروه سه استودیو در سیدنی، ملبورن و لس‌آنجلس دارد که متخصان هر کدام به تولید بازی‌های مختلفی مشغول هستند. از بازی‌های معتبر این گروه می‌توان به Death Squared، Thumb Drift، One More Line، OTTTD و Fast & Furious: Takedown اشاره کرد که برخی از آن‌ها علاوه بر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در نسخه‌هایی برای کنسول ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو و سیستم عامل ویندوز نیز تولید شده است.

استودیو SMG یک بازی بسیار معروف با نام Thumb Drift - Fast & Furious Car Drifting Game دارد که یک از محبوب‌ترین عنوان‌های این استودیو به شمار می‌رود. این بازی برای عاشقان رانندگی دیوانه‌وار طراحی شده و گیم‌پلی بسیار آسانی دارد. در این بازی اتومبیل به صورت خودکار حرکت می‌کند و تنها کاری گیمر انجام می‌دهد آن است که در پیچ‌های خطرناک، با لمس نمایشگر گوشی، اتومبیل را به دریفت زدن وادار کند. اینکار شاید ساده و تکراری به نظر برسد، اما گروه SMG با استفاده از گرافیک جذاب، موسیقی متن متنوع و با هیجان، ۶ پیست مسابقه با تم‌های متنوع، تعداد خودرو بسیار زیاد با ویژگی‌های منحصر به فرد و صداگزاری جذاب، بازی پر هیجانی ساخته که نه تنها از بازی با آن خسته نمی‌شوید، بلکه نصب آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد خواهید کرد.

دانلود Arc v8.8 تم آی او اس برای اندروید

گوشی‌های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه‌ای که عده ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود. ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید تغییری در ظاهر تم سیستم عامل اندروید خود ایجاد کنید. نرم افزار Arc در این زمینه برای شما بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار تم گوشی اندروید شما را به آی او اس تبدیل می‌کند.
دانلود Arc v4.3 - تم آی او اس برای اندروید

دانلود Angry Birds Match 2.7.1 بازی جورچین انگری بردز اندروید

بازی های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند.

بازی جذاب Angry Birds Match هم همیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده است و گرافیک کارتونی زیبا و ایده بسیار خلاقانه این بازی همیشه باعث پرفروش شدن آن بوده است، تا جایی که شرکت سازنده آن هنوز این بازی را آپدیت و نسخه های جدیدی از آن را روانه بازا می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی تا دانلود آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..