تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین نقش‌آفرینی نوید محمدزاده به نمایش درآمد/ هادی حجازی‌فر تهیه‌کننده تئاتر شد

جدیدترین نقش‌آفرینی نوید محمدزاده به نمایش درآمد/ هادی حجازی‌فر تهیه‌کننده تئاتر شدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

داستان فیلم «سرخ‌پوست» پنجاه سال قبل و در سال ۴۷ رخ می‌دهد. یک زندان قدیمی باید برای تخریب خالی شود. هم زمان با پایان تخلیه زندان رئیس زندان؛ سرگرد نعمت جاهد با توجه به فعالیت چندین ساله‌اش و با پادرمیانی مقامی ارشد (با بازی مانی حقیقی) ترفیع گرفته و قرار است رئیس شهربانی شود، اما یک اتفاق همه چیز را خراب می‌کند...

فیلم «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی تولید شده است و اولین نمایش آن در جشنواره فجر ۹۷ بود که با استقبال فوق العاده‌ای روبه رو شد.

نقش اول فیلم سرخ پوست نوید محمد زاده است که با گریمی متفاوت در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد.

تئاتر آخر هفته

«پروانه الجزایری» نوشته پیام لاریان و کارگردانی سعید حسنلو از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن هامون (باران سابق) با تهیه‌کنندگی هادی حجازی فر روی صحنه می‌رود.

امیراحمد قزوینی، گلنوش قهرمانی، مهسا ایرج پور، محمد علیمحمدی، فرانک کلانتر، افشین زمانی و مجتبی پیرزاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«پروانه الجزایری» برنده تندیس بهترین نمایشنامه از سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر و برگزیده مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران دو در بخش بهترین نمایشنامه است.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری، جمعه ۱۷ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

داستان این فیلم در دهه ۶۰ می‌گذرد، جایی که دو دوست برای رسیدن به هدفی با یکدیگر همراه می‌شوند؛ آشنایی آن‌ها با مادر شهیدی در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود.

هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی در فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام/

آخر هفته خود را چطور بگذرانیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین نقش‌آفرینی نوید محمدزاده به نمایش درآمد/ هادی حجازی‌فر تهیه‌کننده تئاتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..