تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسعود فراستی این‌بار به بهترین فیلم تاریخ سینمای جهان می‌تازد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کانال اطلاع‌رسانی برنامه سینمایی هفت در خبری نوشته که در میز نقد سینمای جهان این هفته این برنامه قرار است جواد طوسی قاضی دادگستری و منتقد سینمایی که رفاقتی دیرینه با مسعود کیمیایی دارد، درکنار سعید قطبی‌زاده نویسنده معروف مجله فیلم و مسعود فراستی منتقد خبرساز سینمای ایران در برنامه‌ای که مجری اصلی آن محمدحسین لطیفی است به نقد شاهکار سینمایی صدساله گذشته سینمای سیاسی جهان بپردازند.
آنها قرار است «همشهری کین» اورسون ولز را نقد کنند. فیلمی درباره زندگی یک کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا و مصائب زندگی یک سیاستمدار که سال‌هاست به عنوان یک شاهکار سینمایی در هالیوود از آن نام برده می شود و در نظرسنجی‌های مختلف عنوان بهترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرده است.
حال باید دید نگاه مسعود فراستی که عادت به نقدهای تند و گاه ناباورانه و حاوی توهین دارد، نسبت به این فیلم چه خواهد بود و او که زمینه تخصصی‌اش تاریخ سینماست  درباره «همشهری کین» چه می‌گوید.

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسعود فراستی این‌بار به بهترین فیلم تاریخ سینمای جهان می‌تازد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..