تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار در فیلم «جیمزباند» حادثه ساز شد

انفجار در فیلم «جیمزباند» حادثه ساز شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، «باند ۲۵» در پی یک حادثه در پین وود استودیو در اطراف شهر لندن، دوباره با مشکل مواجه شد.

طبق بیانیه‌ای که صفحه رسمی این فیلم منتشر کرد، یک انفجار برنامه ریزی شده با یک اشتباه روبرو و باعث آسیب زدگی شد. در حالی که گفته می‌شود هیچ یک از عوامل فیلم آسیب ندیده اند، گزارش شده که یکی از اعضا در بیرون از صحنه دچار یک آسیب دیدگی جزئی شده است.

این انفجار بعد از آسیب دیدگی دنیل کریگ از ناحیه پا در یکی از صحنه‌های بدلکاری در کشور جامائیکا یک توقف دیگر در فیلمبرداری این پروژه به وجود آورد که البته عوامل این فیلم اعلام کرده اند فرد آسیب دیده تحت درمان است و این حادثه همانند آسیب دیدگی کریگ، باعث ایجاد تاخیر در برنامه ریزی آن‌ها نمی‌شود.

بیست و پنجمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده تا کنون با مشکلات بسیاری روبرو بوده است؛ که از جمله آن میتوان به کناره گیری کری فوکوناگا اشاره کرد که به دلیل اختلاف فکری با تهیه کنندگان این فیلم از آن کنار کشید و تاریخ اکران فیلم از اکتبر امسال (مهر) به ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ۹۹) تغییر پیدا کرد.

رامی ملک بازیگر برنده جایزه اسکار، آنا دی آرماس، لاشانا لینچ، دیوید دنیک، لیا سیدو و رالف فینس از جمله بازیگران این قسمت «جیمز باند» هستند. فیلم برداری این پروژه در کشور‌های لندن، ایتالیا و نروژ انجام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار در فیلم «جیمزباند» حادثه ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..