تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزه گوگل با هرگونه فروش مواد مخدر در Google Play

مبارزه گوگل با هرگونه فروش مواد مخدر در Google Playبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قوانین ایالات متحده آمریکا فروش و تهیه برخی از مواد مخدر و وسایل استعمال آن‌ها را در تعدادی از ایالت‌های این کشور مجاز و قانونی دانسته است؛ ولی گوگل همچنان با قدرت در برابر هر گونه فعالیت مربوط به تبلیغ یا فروش مواد مخدر در Google paly مقابله می‌کند.

بیشتر بخوانید: ایجاد تغییرات گوگل در اندروید ۹ برای بهبود عمر باتری

با وجود سرمایه گذاری‌ و تبلیغات گسترده برخی از گروه‌های خلاف کار برای فروش مواد مخدر در فضای مجازی و بهره‌گیری از ضریب نفوذ بالای فروشگاه‌های مجازی گوگل به طور قاطعانه با هرگونه فروش این مواد و یا تبلیغ برای آن‌ها مبارزه می‌کند و مجوز لازم برای قرار گیری اپلیکیشن‌های مربوط به مواد مخدر در Google play را صادر نمی‌کند.

به دلیل وجود میلیون‌ها کاربر سیستم عامل اندروید در جهان و محبوبیت Google play در میان کاربران این سیستم عامل باندهای تبهکار و توزیع کنندگاه مواد مخدر برای تبلیغ و فروش محصولات خود برنامه ویژه‌ای روی فروشگاه مجازی گوگل باز کرده‌اند. دیگر مزیت این شیوه تبلیغ و عرضه برای این دسته از کاربران ارزان و بدون دردسر بودن آن است.

این گونه رفتار از سوی گوگل در حالی ادامه می‌یابد که برخی از شهروندان و قانون گذاران ایالت‌های آمریکایی که فروش تعدادی از انواع مواد مخدر در آن‌های آزاد و قانونی است به این اقدام گوگل اعتراض کردند. یکی از مدیران ارشد گوگل در این رابطه گفت: ما همواره به دنبال ایجاد فضایی امن و سالم برای خانواده‌ها و کودکان هستیم. در واقع ما می‌خواهین زمانی که کودکان در فضایی مانند Google play در حال جستجو برای اپلیکیشنی خاص هستند، والدین آن‌ها دچار نگرانی نشوند.

مبارزه گوگل با هرگونه فروش مواد مخدر در Google Play

البته تا چند سال پیش اپلیکیشن‌هایی با هدف تبلیغ و آموزش شیوه تهیه و استعمال برخی از مواد مخدر در گوگل پلی وجود داشت ولی خوشبختانه با اجرای سیاست‌های جدید گوگل همه آن‌ها حذف شد.

انتهای پیام/

«نه» گوگل به هرگونه درخواست برای فروش و تبلیغ مواد مخدر در Google play



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزه گوگل با هرگونه فروش مواد مخدر در Google Play»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..