تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس: تا اطلاع ثانوی به استان‌های شمالی سفر نکنید!

سردار سید کمال هادیان‌فر با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی گفت: محورهای شمالی کشور در حال حاضر به علت حجم بالا تردد اشباع شده است.

او افزود: در خواست پلیس از هموطنان عدم مراجعه به این محورها تا اطلاع ثانوی است و امیدواریم که هموطنان به شهدارهای پلیس اهمیت بدهند.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج به چالوس (از ابتدای محور تا کیلومتر ۴) سنگین و طول محور پر حجم و روان است.
او اضافه کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت (محدوده‌های تونل منجیل و رودبار) سنگین و فوق سنگین و طول محور نیمه سنگین است.

سردار هادیان‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی دیگر محورهای مواصلاتی گفت: همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده گالری امام زاده هاشم) نیمه سنگین و (محدوده‌های گزنک تا بایجان و سه راهی چلاو) سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

او در پایان گفت: ترافیکی در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان است و سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

۴۷۲۳۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس: تا اطلاع ثانوی به استان‌های شمالی سفر نکنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..