تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین تمرین تیم‌ملی با حضور یک میهمان ویژه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان مارک ویلموتس در تیم ملی ایران که روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف سوریه خواهند رفت، امروز از ساعت ١٨ سومین جلسه تمرینی خود را زیر نظر کادرفنی جدید برگزار کردند. این تمرین با حضور رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی که برای دیدار با هم تیمی های سابقش به کمپ تیم ملی آمده بود شروع شد.  

پیش از آغاز رسمی تمرین، بازیکنان ابتدا دقایقی به صحبت‌های ویلموتس گوش کردند و در ادامه به تمرین و ارسال پاس‌های کوتاه پرداختند.

بخش بعدی تمرین، مرور کارهای تاکتیکی بود. در این تمرین ویلموتس بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرده بود و از آن‌ها می‌خواست با ارسال پاس بلند، هم تیمی خود را صاحب توپ کنند.

وحید هاشمیان امروز علاوه بر گوشزد کردن نکات فنی، صحبت‌های ویلموتس را هم برای بازیکنان ترجمه می‌کرد.

سردار آزمون همچنان در تمرینات تیم ملی غایب است و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین تمرین تیم‌ملی با حضور یک میهمان ویژه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..