تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس کمتر دیده شده از شهید حججی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

عکس کمتر دیده شده از شهید حججی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز ۱۴ خرداد، به مناسبت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تصویری کمتر دیده شده از شهید "محسن حججی" در کاروان «عاشقان حسینی، زائران خمینی»  در صفحات اجتماعی بازنشر شده است.

این عکس که در خرداد ۹۳ ثبت شده، شهید حججی را در لباس سبز پاسداری نشان می‌دهد. گفتنی است؛ هرساله به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب، دانشجویان و بسیجیان دوشادوش با دیگر عاشقان امام (ره)، در قالب کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی (س)، برای زیارت بارگاه امام خمینی (ره)، مسافتی را به صورت دوی امدادی می‌پیمایند.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از شهید حججی را در مراسم روز ۱۴ خرداد مشاهده کنید.

عکس کمتر دیده شده از شهید حججی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس کمتر دیده شده از شهید حججی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..