تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه سوتی‌های ترامپ در سفرش به انگلیس+فیلم

ادامه سوتی‌های ترامپ در سفرش به انگلیس+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که با همسرش ملانیا به انگلیس سفر کرده بودند، هدیه‌ای را که سال گذشته به الیزابت دوم داده بود، نشناخت.
ترامپ در این ملاقات به همراه ملکه در کاخ باکینگهام قدم می‌زدند که ملکه او را نزدیک مجسمه فلزی اسب اصیل برد، مجسمه‌ای که سال گذشته ترامپ به ملکه هدیه داده بود.
از او پرسیده شد که آیا این مجسمه را به یاد می‌آورد، اما ترامپ پس از کمی نگاه کردن و گیج شدن گفت:نخیر.
تیم نوکس، مدیر مجموعه‌های سلطنتی برای جمع کردن این سوتی و درست کردن شرایط گفت که این اسب به اسب‌های دیگر مشابه است و به این دلیل ترامپ نتوانسته آن را به یاد بیاورد.
ترامپ همچنین در مراسم ضیافت شب گذشته ملکه با زیر پا گذاشت پروتکل مخصوص دیدار سوتی دیگری داد.
ماجرا از آنجا شروع شد که ترامپ در این مراسم ملکه انگلیس را «زن بزرگی» توصیف کرد و در حالی که کنار او ایستاده بود، همزمان با دست بر پشت شانه پیرزن زد!
بر اساس پروتکل سلطنتی انگلیس، دست زدن به ملکه علی‌الخصوص در مراسم‌های رسمی رفتاری گستاخانه در نظر گرفته می‌شود.

ادامه سوتی‌های ترامپ در سفرش به انگلیس+فیلم


انتهای پیام/


سوتی‌های ترامپ در انگلیس ادامه دار است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه سوتی‌های ترامپ در سفرش به انگلیس+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..