تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری کمتر دیده‌شده از ایام بستری امام خمینی(ره) و روز تشییع ایشان +فیلم

تصاویری کمتر دیده‌شده از ایام بستری امام خمینی(ره) و روز تشییع ایشان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فردا ۱۴ خردادماه سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی است؛ امامی که با درگذشتش، یک ملت عزادار شدند و بزرگترین تشییع جنازه تاریخ را قم زدند.

سیر بیماری امام خمینی(ره) از روز اول خرداد ماه سال ۶۸ به طور جدی آغاز شد و تیم پزشکان تصمیم به جراحی دستگاه گوارش ایشان گرفتند. پس از عمل جراحی بیماری ایشان درمان نشد و سرانجام حضرت امام(ره) در ساعت ۲۲/۲۰ روز شنبه سیزدهم خرداد سال ۶۸ به ملکوت اعلا پیوستند.

در ادامه تصاویری کمتر دیده‌شده از ایام بستری بودن امام خمینی(ره) در بیمارستان و روز تشییع پیکر مطهر ایشان مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری کمتر دیده‌شده از ایام بستری امام خمینی(ره) و روز تشییع ایشان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..