تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت استریت ویو به سرویس نقشه‌ اپل اضافه شد

کاربران نقشه‌های اپل نیز می‌توانند به‌زودی از قابلیت مشاهده‌ی محیطی در این سرویس بهره ببرند.

اپل ساعاتی پیش و طی نطق اصلی خود در کنفرانس WWDC 2019 اعلام کرد که ویژگی استریت ویو را به سرویس نقشه‌ی خود آورده است. استریت ویو ویژگی جذابی در نقشه‌های گوگل است که این امکان را مهیا می‌کند تا اگر به نقطه‌ای روی نقشه ضربه بزنید تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای از مکان مدنظرتان را مشاهده کنید. اپل اعلام کرده که این ویژگی در iOS 13 و سرویس نقشه‌ی اختصاصی این شرکت، در دسترس کاربران خواهد بود.

نقشه اپل

منابع تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای در نمایش محیطی نقشه‌ی اپل، اطلاعات جدید نقشه‌برداری این شرکت است که در سال‌های اخیر و به‌لطف استفاده از صد‌ها خودرو و هواپیما جمع‌آوری‌شده است. این وسایل نقلیه در خیابان‌های ایالات‌متحده و چند کشور دیگر مسئول جمع‌آوری اطلاعات و عکس‌برداری از خیابان‌ها و نقاط مختلف هستند تا تصاویر دقیق محیطی با جزئیات بالا برای کاربران به نمایش درآید. 

به‌گفته‌ی اپل، قابلیت جدید سرویس نقشه‌‌ی این شرکت، به‌زودی برای کاربران ایالات متحده در دسترس خواهد بود و در سال آینده نیز امکان نمایش این دسته از تصاویر از کشور‌های دیگر نیز به Apple Maps افزوده خواهد شد.

نقشه اپل

اپل مپس از جمله اپلیکیشن‌های اختصاصی غول دنیای فناوری است که این شرکت حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده و با هر به‌روزرسانی قابلیت‌های جذاب جدیدی به آن اضافه می‌کند تا با رقیب سنتی خود و سرویس مشهور نقشه‌‌ی آن (گوگل مپس) رقابت کند.

باتوجه‌ به‌ اضافه شدن استریت ویو به اپل مپس به نظر شما آیا این سرویس نقشه اکنون قابلیت جایگزینی با نقشه‌های محبوب گوگل را دارد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت استریت ویو به سرویس نقشه‌ اپل اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..