تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع تبخیر و کاهش تراز دریاچه ارومیه

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، دریاچه ارومیه که از ابتدای امسال با بارش‌های مناسب و بیش از میانگین بلندمدت با افزایش تراز، حجم آب و وسعت همراه شده بود طی ۲ روز گذشته با افزایش دمای هوا و نبود بارندگی در حوضه آبریز برای نخستین بار از ابتدای امسال با افت تراز مواجه شد.

طبق آمار اعلامی وزارت نیرو تراز آب دریاچه ارومیه با افت یک سانتی‌متری نسبت به ۲ روز گذشته به ۱۲۷۱.۹۲ رسیده که با این حال نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۰۶ متر بالاتر است.

همچنین وسعت دریاچه نسبت به ۲ روز گذشته ۰.۰۸ کیلومترمربع کاسته و به ۳۲۵۴.۵۱ کیلومترمربع رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴۰.۲۹ کیلومترمربع بیشتر است.

حجم آب دریاچه ارومیه نیز با ۰.۰۳ میلیارد مترمکعب کاهش نسبت به ۲ روز گذشته به ۵.۳۲میلیارد مترمکعب رسیده با این حال نسبت به سال گذشته ۳.۰۴ میلیارد مترمکعب بیشتر است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع تبخیر و کاهش تراز دریاچه ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..