تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله ناگهانی گراز به کارگران کارخانه در چین! +فیلم

اتفاق غیرمنتظره ای که کارگران را فراری داد! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارگرانی که در سالن غذاخوری یکی از کارخانه‌های چین در حال خوردن غذا بودند با وقوع حادثه‌ای غیرمنتظره مجبور به فرار شدند. در حالی که ده‌ها کارگر در داخل سالن غذاخوری نشسته و مشغول خوردن غذا بودند ناگهان ورود یک مهمان ناخوانده همه آن‌ها را مجبور به فرار کرد. با ورود ناگهانی یک گراز به داخل سالن غذاخوری همه کارگران دچار وحشت شدند و پا به فرار گذاشتند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته سالن غذاخوری این کارخانه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که کارگران مشغول غذا خوردن هستند ناگهان یک گراز وارد رستوران می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد کارگران با دیدن این گراز به بالای میز‌های ناهارخوری می‌پرند و تلاش می‌کنند از دست گراز فرار کنند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این گراز از راه درب آشپزخانه وارد کارخانه شده بود. این گراز پس از خروج از کارخانه به گروهی از کشاورزان محلی حمله‌ور شد. یکی از کشاورزان که قصد داشت با بیل این گراز را مورد هدف قرار دهد در اثر حمله این حیوان زخمی شد. سرانجام کشاورزان توانستند این گراز را محاصره و آن را از پای درآورند.

گفتنی است؛ این اتفاق اوایل این ماه و در یکی از کارخانه‌های استان "ژیجیانگ" چین رخ داد.

انتهای پیام/

اتفاق غیرمنتظره ای که کارگران را فراری داد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله ناگهانی گراز به کارگران کارخانه در چین! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..