تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ «دولت کاریکاتور» با صدای نیما علامه +فیلم

نماهنگ «دولت کاریکاتور» با صدای نیما علامهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظلمی که طی این سال‌ها بر مردم مظلوم فلسطین وارد شده است بر هیچ یک از مردمان جهان پوشیده نیست؛ وظیفه انسانی هر یک ما ایجاب می‌کند که از مردم مظلوم فلسطین حمایت و از حقوق آن‌ها در برابر رژیم صهیونیستی دفاع کنیم.

پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) می‌فرمایند: هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک‌خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.

بنابراین نه تنها وظیفه انسانی بلکه وظیفه مسلمانی ماست که از مسلمین عالم، هر مقدار که در توان و استطاعتمان است دفاع کنیم.

دیروز آخرین جمعه ماه رمضان امسال بود؛ آخرین جمعه ماه رمضان هرسال بنا به اعلام حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جهانی قدس نام گرفته است؛ به مناسبت این روز بزرگ، در ادامه، نماهنگی زیبا با عنوان «دولت کاریکاتور» با صدای نیما علامه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ «دولت کاریکاتور» با صدای نیما علامه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..