تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگسرای قدس میزبان راهپیمایان روز قدس می‌شود/ برپایی ایستگاه‌های عکس، کاریکاتور و خوشنویسی

فرهنگسرای قدس میزبان راهپیمایان روز قدس می‌شود/ برپایی ایستگاه‌های عکس، کاریکاتور و خوشنویسیبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرا رسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های ویژه این سازمان خبر داد و گفت: فرهنگسرای قدس با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی روز جمعه ۱۰خرداد همزمان با برپایی راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در ضلع شمال شرقی میدان انقلاب اسلامی در قالب ایستگاه‌های فرهنگی و هنری میزبان شهروندان است.

وی افزود: غرفه‌های «ایستگاه کودک» با اجرای برنامه‌هایی مانند نقاشی، رنگ آمیزی، نامه‌ای به یک کودک فلسطینی و کودکان غزه تنها نیستند، «ایستگاه کاریکاتور» با نمایش کاریکاتور‌هایی با موضوع فلسطین و اجرای کارگاه کاریکاتور، «ایستگاه خوشنویسی» با برپایی کارگاه و اجرای برنامه سنگ‌نوشته‌های مقاومت، «ایستگاه عکس» با برنامه‌های عکس یادگاری، استکبارستیزی و مقاومت و فلسطین، «نگارگذر» با برپایی نمایشگاه با موضوع تاریخچه تشکیل اسرائیل غاصب و «ایستگاه کتاب» با برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی و روایتگری کتاب در روز قدس پذیرای راهپیمایان خواهد بود.

فاطمیان پور ادامه داد: همچنین بخشی برای اجرای نمایش‌های پانتومیم، عروسکی و خیابانی تدارک دیده شده و نمایش «دادگاه» و تئاتر شورایی در سه غرفه اجرا می‌شود. همچنین پرده خوانی روز قدس با پنج پرده خلاصه شده در ۱۲ نقش از شخصیت‌های مقاومت و رژیم غاصب اسرائیل و تاریخ فلسطین برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش «اجرای صحنه‌ای»، برنامه‌هایی مانند اجرای تواشیح، اجرای گروه سرود رضوان، روایت گری، اجرای گروه کر سالمندان و نقالی توسط خردسالان برگزار می‌شود. همچنین طرح جدیدی از سامانه روزشمار نابودی اسرائیل راه‌اندازی می‌شود و در «ایستگاه رادیو»، رادیو فرهنگ‌سرای قدس مستقر خواهد شد. همچنین سربند‌هایی با عنوان «من عاشق مبارزه با اسرائیلم» بین مردم توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در پایان گفت: اتوبوس‌های کتابگرد هد هد برای نخستین سال در فرهنگ‌سرای قدس مستقر می‌شوند. کودکان و نوجوانان می‌توانند با حضور در این اتوبوس‌ها با کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری آشنا و به صورت رایگان عضو کتابخانه‌ها شوند و در برنامه‌های ویژه‌ای همچون معرفی کتاب، قصه گویی، مسابقه و... شرکت کنند.

انتهای پیام/

برنامه فرهنگسرای قدس در روز جهانی قدس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگسرای قدس میزبان راهپیمایان روز قدس می‌شود/ برپایی ایستگاه‌های عکس، کاریکاتور و خوشنویسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..