تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصاحبه نجفی با رضایت خودش انجام شد

سید مهرداد سید مهدیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صداوسیما با انتشار پستی در صفحه توییتر خود در واکنش به انتقادات از گزارش خبری این رسانه پیرامون قتل همسر محمدعلی نجفی و نحوه پوشش اخبار این حادثه، توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: ارتباط همسر دوم نجفی با وزارت اطلاعات تکذیب شد

گفتنی است؛ ظهر روز ۷ خرداد خبر قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران، به پلیس ۱۱۰ اعلام شد. این قتل در طبقه هفتم برجی واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوست. پس از گذشت ساعاتی از این رخداد، محمدعلی نجفی به قتل همسر خود اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلافات خانوادگی مطرح کرد.

پس از این اتفاق، حضور و تهیه گزارش خبری توسط داوود فتحعلی‌زاده خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در کلانتری با حاشیه‌ها و انتقادهایی از سوی برخی رسانه‌ها و افراد همراه شد.

سیدمهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صداوسیما در پاسخ به این حواشی در صفحه توئیتری خود نوشت:

نجفی در شب بازداشت و در دادسرای جنایی ماجرای قتل را شرح داد. مصاحبه شب اول با رضایت خودش انجام شد. در دادسرای جنایی هم با رضایت خودش مصاحبه کرد. حالا عده ای براه افتاده اند تا بگویند نجفی بیگناه است. مقتوله پرستو بوده و یک توطئه امنیتی وجود دارد. واقعا رذالت سیاسی تا کجا؟

سید مهرداد سید مهدی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصاحبه نجفی با رضایت خودش انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..