تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با مشارکت مردم می‌توان با تحریم‌ها مبارزه کرد

دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بر مشارکت اقتصادی مردم در زمان تحریم، برای مبارزه با کسری‌ها و کمبود‌ها تاکید کرد.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران: به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند در این مراسم افزود: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، نشان‌دهنده اراده قاطع و مصمم آن‌ها در دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

با مشارکت مردم می‌توان با تحریم‌ها مبارزه کرد


وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران تصریح کرد: مردم می‌توانند بزرگترین سرمایه در حل مشکلات اقتصادی کشور باشند و باید با همت همین مردم به مبارزه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا برخواست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با مشارکت مردم می‌توان با تحریم‌ها مبارزه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..