تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجلاس فوق‌العاده مکه با اشتباه ملک‌ سلمان به مصیبت تبدیل شد! +فیلم

گاف ملک سلمان حین سخنرانی در نشست مکه + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ملک سلمان پادشاه عربستان شب گذشته طی برگزاری  نشست سران عرب در مکه هنگام قرائت متنی، واژه «القمۀ الطارئۀ = نشست فوق العاده» را به اشتباه «القمة الطارقة = نشست مصیبت و بدبختی» تلفظ کرد.

گفتنی است؛ ملک سلمان کارنامه درخشانی در گاف‌های این چنینی دارد که از آخرین موارد آن می‌توان به اجلاس مشترک سران اتحادیه عرب و اتحادیه اروپا در شرم‌‎الشیخ مصر اشاره کرد. ماجرا از این قرار بود که پادشاه سعودی، در سخنرانی خود به اشتباه خواستار تشکیل کشور فلسطین بر اساس «مرز‌های سال ۱۹۳۷» شد. او در سخنرانی مکتوب خود به جای مرز‌های سال ۱۹۶۷ به اشتباه عدد ۱۹۳۷ را قرائت کرد. ملک سلمان که از نظر سلامت جسمی، شرایط مناسبی ندارد، در سخنرانی ده دقیقه‌ای خود، هفت بار هم دچار لکنت زبان شد؛ به طوری که به نظر می‌رسید گفته‌های خود را فراموش کرده است.

در ادامه سوتی جدید حاکم عربستان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجلاس فوق‌العاده مکه با اشتباه ملک‌ سلمان به مصیبت تبدیل شد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..