تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو مهاجم در آستانه پیوستن به استقلال + عکس

باشگاه استقلال مذاکرات خود را با ۲ مهاجم شش‌دانگ آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: استقلال تهران در فصل گذشته از مسابقات لیگ برتر ایران با ضعف گل‌زنی روبرو بود و مهاجمان این تیم نتوانستند در امر تمام‌کنندگی انتظارات کادر فنی و هواداران برآورده سازند. از همین‌رو باشگاه استقلال برای برطرف کردن این ضعف به فکر جذب ۲ مهاجم شش‌دانگ افتاده و مذاکراتی را با آن‌ها آغاز کرده است. دو مهاجم در آستانه پیوستن به استقلال + عکس


یکی از این مهاجمان کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی و گل‌زن سپاهان اصفهان است و دیگر مهاجم هم علی دشتی، بازیکن تکنیکی سایپا که توان بازی در خط هافبک را نیز دارد می‌باشد. استقلال امیدوار است رضایت این دو بازیکن را برای حضور در جمع آبی‌پوشان بدست آورد تا مشکلات خط حملۀ خود را برطرف کند.

دو مهاجم در آستانه پیوستن به استقلال + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو مهاجم در آستانه پیوستن به استقلال + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..