تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات شکایت باشگاه پرسپولیس از قلعه نویی + فیلم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از شکایت این باشگاه از امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان بابت اظهارات شب گذشته‌اش خبر داد.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مدال: تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته موفق شد در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی با یک گل از صدر سپاهان بگذرد و با این نتیجه شاگردان برانکو راهی فینال این رقابت‌ها شدند، اما امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از این بازی اظهاراتی مطرح کرد که این مسأله با واکنش باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شده است.

جزپیات شکایت باشگاه استقلال از قلعه نویی + فیلم
مهدی ذاکر معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص، گفت: ما به صورت جدی از آقای امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان بابت اظهارات شب گذشته اش که در کنفرانس خبری مطرح شد، شکایت می‌کنیم چرا که این صحبت‌ها از قبل هم مطرح شده بود و ما به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی این مسائل را اعلام کرده بودیم، اما با جدیت از هر شخص یا اشخاصی که بدون سند و مدرک چنین ادعا‌هایی را مطرح می‌کنند شکایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آقای قلعه‌نویی یا هر شخص دیگری چنین اظهاراتی انجام می‌دهد باید بابت این صحبت‌ها مدرک و سند داشته باشد و بدیهی است اظهارات بدون پایه و اساس موجب تشویش اذهان عمومی خواهد بود و باید بابت این اظهارات به مراجع قضایی پاسخگو باشند. ما در باشگاه پرسپولیس با جدیت این مسأله را پیگیری خواهیم کرد.

ذاکر در پاسخ به این سؤال که یعنی در این شرایط باشگاه پرسپولیس از قلعه‌نویی شکایت خواهد کرد، افزود: شک نکنید که قطعاً از آقای قلعه‌نویی شکایت می‌کنیم و هواداران عزیز پرسپولیس بدانند که باشگاه پرسپولیس با جدیت این مسائل را پیگیری خواهد کرد و همه کسانی که بدون سند و مدرک و تنها از روی احساسات اظهارات این چنین مطرح می‌کنند باید به مراجع قضایی پاسخگو باشند چرا که این مسأله باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. اگر این آقایان سند و مدرکی بابت اظهاراتشان دارند باید آن را رسانه‌ای کنند، اما اینکه بدون سند و مدرک حرف از مهندسی شدن مسابقات باشد قطعاً تبعاتی خواهد داشت و باید مراجع قضایی به این مسائل و این اظهارات ورود کنند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: جدا از باشگاه پرسپولیس باید ارکان قضایی و همچنین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم بابت این اظهارات بی‌پایه و اساس حساسیت نشان داده و به آن ورود کنند چرا که صحبت‌های این چنینی اعتبار فوتبال را زیر سؤال می‌برد. اینکه مسابقات مهندسی می‌شود حرف سنگین و بزرگی است و مطمئناً ما در باشگاه پرسپولیس این موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات شکایت باشگاه پرسپولیس از قلعه نویی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..