تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد آونگ؛ مراقب کابل‌های اشنایدر تقلبی باشید

 شرکت فرانسوی اشنایدر الکتریک که در سال ۱۸۳۶ میلادی تأسیس شده است، یکی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید و فروش تجهیزات الکتریکی است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شرکتی که حوزه‌ی کاری آن در سال‌های متمادی پیشرفت عمده‌ای داشته و روزگاری فعالیت آن محدود به تولید تجهیزات الکتریکی، تجهیزات توزیع و انتقال برق و تجهیزات مهندسی صنایع بود، اکنون به‌عنوان یکی از رهبران اصلی بازار در حوزه مدیریت انرژی، خودکارسازی و کنترل، خودکارسازی مراکز داده‌ها و صنایع بزرگ تبدیل شده است. شرکتی که بالغ بر ۱۵۳ هزار نفر کارمند داشته و در فهرست وب‌سایت فوربس در رتبه ۲۷۹ قرار دارد، امروزه راه‌حل‌های قدرتمندی در زمینه صنایع نفت‌وگاز، معدن، صنعت بهداشت‌ودرمان و سرویس‌های ابری ارائه می‌کند. نیازی به گفتن نیست که محصولات شبکه اشنایدر یکی از معتبرترین محصولات غیرفعال (passive) شبکه هستند.کابل های مسی و فیبرنوری این شرکت می‌توانند به خوبی و بدون مشکل از استانداردهایی مانند 10G Ethernet پشتیبانی کنند.

خطر کابل‌های تقلبی وارد شده به بازار

کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث شده است تا برخی افراد سودجو اقدام به فروش و تولید کابل‌های تقلبی کنند که درنهایت باعث می‌شود خریداران در زمان خرید محصولات اصلی این شرکت دچار تردید شوند. به همین علت خریداران ممکن است بدون آگاهی کابل‌های تقلبی شبکه که به ظاهر از سوی این شرکت تولید شده است را خریداری کنند که همین مسئله در آینده صدمات جبران‌ناپذیری را به آن‌ها وارد می‌کند که کابل‌کشی مجدد، جایگزینی سوکت‌ها و مهم‌تر از آن پرداخت هزینه نصب مجدد تنها بخشی از ضرر و زیان‌ها است. متاسفانه مدتی است برخی کابل‌های اشنایدر متفرفه درکنار نمونه‌های اصلی در بازار به فروش می‌رسند. اما چگونه می‌توانیم این مسئله را تشخیص دهیم؟

چگونه کابل تقلبی را تشخیص دهیم؟

در ارتباط با محصولات اصلی این شرکت وجود کد شناسایی و هولگرام تا حد زیادی برای شناسایی اصل بودن محصولات قابل استفاده است. در ارتباط با تشخیص کابل‌های تقلبی از نمونه اصلی توجه به یکسری مشخصات ظاهری این دغدغه را برطرف می‌کند. کابل‌های تقلبی فاقد شماره سریال هستند که امکان پیگیری را غیر ممکن می‌کنند. در کابل‌های تقلبی به‌جای مس خالص از مواد و فلزات هادی نامناسب متفرقه‌ای استفاده می‌شود که این مسئله باعث می‌شود فرایند انتقال داده‌ها و سیگنال‌ها به درستی انجام نشده و قطعی‌های مکرر شبکه را به وجود آید. در ساخت کابل‌های تقلبی از مواد دست دومی استفاده می‌شود که این مسئله توان عملیاتی کابل را به‌شدت کاهش داده و اجازه نمی‌دهد سیگنال‌ها به درستی انتقال پیدا کنند. ضعیف شدن سیگنال‌ها باعث می‌شود بسته‌ها و بارداده‌ها با ضریب خطای بالایی به مقصد برسند که هدررفت پهنای باند را به همراه خواهد داشت. در کابل‌های تقلبی پیچش کابل کم بوده و در اصطلاح کابل حالت افتادگی دارد که به‌شدت روی کیفیت و کارایی تأثیرگذار است. دقت کنید کابل‌های تقلبی از عایق نه چندان مقاومی استفاده می‌کنند که همین مسئله کابل‌ها را دربرابر نویزها و امواج الکترومغناطیس به‌شدت آسیب‌پذیر می‌کند.

بهترین راه برای خرید کابل اصل

خوشبختانه شرکت آونگ به‌عنوان نماینده معتبر این شرکت با سابقه درخشان در نمایندگی برندهای معتبر جهان ازجمله اشنایدر به خوبی می‌تواند این مشکل را برطرف کند. اگر کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی برای شما با اهمیت است و به‌دنبال آن هستید تا متخصصان زبده راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای برای استقرار تجهیزات شبکه در اختیارتان قرار دهند، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با شرکت آونگ به‌عنوان نماینده رسمی محصولات شبکه شرکت اشنایدر در ایران تماس برقرار کنید. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به این لینک مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد آونگ؛ مراقب کابل‌های اشنایدر تقلبی باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..