تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام و تاریخ انتشار سری جدید Call of Duty مشخص شد +تریلر

نام و تاریخ انتشار سری جدید Call of Duty مشخص شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که صحبت از تولید نسخه جدید سری بازی‌های Call of Duty با نام Modern Warfare 4 و بازگشت کاپیتان پرایس به دنیای بازی‌های شوتر اول شخص است. پس از این مدت، مشخص شد که نام سری جدید این بازی مهیج و پرطرفدار، Modern Warfare خواهد بود و در تاریخ ۲۵ اکتبر به صورت جهانی برای کنسول‌های خانگی Xbox One، PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر و عرضه خواهد شد.

خبرها حاکی از این است که این نسخه از سری Modern Warfare قرار است با قابلیت کراس-پلی عرضه شود، یعنی دارندگان کنسول‌های مختلف می‌توانند به صورت آنلاین با هم بازی کنند. علاوه بر این مشخص شده است که توسعه‌دهنده این بازی، Infinity Ward قرار است بسته‌ها، نقشه‌ها و مأموریت‌های پس از نصب را کمتر برای آن ارائه دهد و بسته‌های رایگان بیشتری را روی آن بارگذاری کند.

نام و تاریخ انتشار سری جدید Call of Duty مشخص شد +فیلم

همانگونه که اشاره شد Modern Warfare قرار است از کراس-پلی پشتیبانی کند، اما محتوای آن هنوز مشخص نیست. همچنین مشخص نیست که این بازی می‌تواند بین دو کنسول Xbox One و PS4 بازی شود یا خیر. نماینده Activision در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به نسخه جدید Call of Duty اشاره کرد که با عرضه Modern Warfare تلاش خواهند کرد تا همبستگی را حفظ کنند. اول این که تیم کار کننده روی بازی قصد دارد تا Modern Warfare بین گیمرهای رایانه شخصی و کنسول از طریق کراس-پلی قابل بازی کردن باشد.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modern Warfare امشب معرفی می‌شود

نام و تاریخ انتشار سری جدید Call of Duty مشخص شد +فیلم

این بازی مانند سری‌های پیشین خود دارای مدهای کمپین، کوآپ و مالتی‌پلیر است. Infinity Ward اعلام کرده است که Modern Warfare به طور کامل روی کمپین تمرکز دارد و این سری را بیشتر به سمت واقعیت خواهد کشاند. کاراکترهای قدیمی این سری بازی مانند کاپیتان پرایس به صحنه بازی بازخواهند گشت اما خط داستان بازی تغییر اساسی کرده است. سری جدید Call of Duty پر از ماجراهایی است که از سرخط خبرهای جهان گرفته شده است و آن‌ها را بازگو خواهد کرد. گیمر، میدان‌های جنگ مختلفی را تجربه خواهد کرد و با سربازان نیروهای ویژه به جنگ دشمنان خواهد رفت.

نام و تاریخ انتشار سری جدید Call of Duty مشخص شد +فیلم

Infinity Ward همچنین اشاره کرده است که Call of Duty: Modern Warfare از موتور گرافیکی بهتر و جدیدی استفاده می‌کند. به گفته مهندسان طراحی این بازی، MW دارای تصاویر واقعی و شناور خواهد بود که برای تجربه‌کنندگان این بازی بسیار مهیج خواهد بود. گفتنی است، موتور گرافیکی جدید بازی، این امکان را به کاربران خواهد داد تا بازی خود را با کیفیت 4K و یا HDR استریم کنند. بدین صورت بازی‌کنندگان و گیمرها می‌توانند با استفاده از این امکانات به راحتی ویدئوهای باکیفیت برای دنبال‌کنندگان خود بفرستند و با کیفیت بهتری به صورت آنلاین بازی کنند.

نام و تاریخ انتشار سری جدید Call of Duty مشخص شد +فیلم

در ادامه می‌توانید اولین ویدئو از سری جدید Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نسخه جدید Call of Duty معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام و تاریخ انتشار سری جدید Call of Duty مشخص شد +تریلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..