تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن ربیع خواه: بیرانوند اشتباه متوجه شده!

محسن ربیع خواه اعتقاد دارد که به بیرانوند نگفته روی مدافع سپاهان مرتکب خطا شده.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس: شب گذشته علیرضا بیرانوند از این گفت که بعد از صحنه پنالتی در بازی جنجالی چهارشنبه شب سپاهان و پرسپولیس، محسن ربیع خواه به او گفته مرتکب خطا شده و تصمیم داور درست بوده.

محسن ربیع خواه: بیرانوند اشتباه متوجه شده!

در حالیکه ربیع خواه امروز در مصاحبه‌ای که با فارس داشته ادعای بیرانوند را رد کرده و اینطور گفته: من هرگز به علیرضا بیرانوند نگفتم پنالتی کردم و حتماً او اشتباه متوجه شده است. در آن صحنه من حتی به داور پشت خط گفتم که او با آرنج من را می‌زند همانطور که در نیمه اول با شجاع خلیل‌زاده درگیر شده بود. هیچ کارشناسی داوری این پنالتی را تأیید نکرد و حتی در تصاویر هم مشخص است که من او را نزدم. حتی این بازیکن سپاهان بعد از بازی با صدای بلند می‌گفت که آن پنالتی درست نبود و فیلم آن در فضای مجازی موجود است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن ربیع خواه: بیرانوند اشتباه متوجه شده!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..