تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانگیری: اعراب رو سیاه تاریخ خواهند شد /عارف: سازش حکام عرب به نتیجه نمی‌رسد

اسحاق جهانگیری در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و در جمع خبرنگاران گفت: امام بزرگوار ما راهبرد بسیار مهمی برای مردم فلسطین ترسیم کرد و آن راهبرد در واقع حضور مردم در صحنه برای حمایت از فلسطینیان بود.

وی ادامه داد: این راهبرد با این پیش فرض مطرح شد که در مواقعی که دولت های وابسته و مرتجعین عرب از آرمان های فلسطین انصراف بدهند و فلسطینی ها تنها باشند؛ باز مردم مسلمان در سراسر دنیا به حرکت درآیند و حمایت خود را از فلسطینی ها اعلام کنند.

وی افزود: مقطع تاریخی فعلی مقطعی است که رییس جمهور آمریکا بر خلاف همه قراردادها و توافقات بین الملی معامله قرن را اعلام کرد؛ این معامله با این انگیزه صورت گرفت که تمام حقوق فلسطینیان نادیده گرفته شود.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هیچ فلسطینی در معامله قرن حضور نداشته و می‌توان پیش بینی کرد که با حضور مردم حتماً این معامله به شکست کشیده می شود و برای سران عرب که با رژیم صهیونیستی همراهی می کنند، روسیاهی تاریخی خواهد ماند.

جهانگیری اظهار داشت: مردم ایران همیشه تاریخ شناس و وقت شناس بوده اند، حساسیت ها را تشخیص داده اند. الان کشورشان در شرایط خاصی قرار گرفته آمریکایی ها از یک طرف چنگ و دندان نشان می دهند و از یک طرف درخواست مذاکره می کنند.

وی ادامه داد: فلسطینی ها در فشار سختی قرار گرفته اند و حضور مردم ایران همیشه تاریخ ساز بوده و من مطمئن هستم که حضور امسال مردم همچنان گره گشایی های جدی از کار کشور و انقلاب و فلسطین خواهد کرد.

عارف: سازش حکام عرب نتیجه ندارد/تا آزادی قدس حمایت از فلسطین ادامه دارد
 

رئیس فراکسیون امید مجلس هم گفت: سازش‌های برخی حکام عرب درباره فلسطین به نتیجه نمی‌رسد و مردم مسلمان مسیر خودشان را تا آزادی قدس ادامه خواهند داد.

آنگونه که مهر گزارش داده، محمدرضا عارف در حاشیه راهپیمایی روز قدس تهران در جمع خبرنگاران درباره نقش محور مقاومت و ایران در حل مشکل فلسطین اظهار داشت: خوشبختانه مردم ما در همه صحنه‌هایی که پیرامون آرمان‌ها و مطالبات انقلاب اسلامی است، حضور جدی داشته اند.

وی ادامه داد: قطعاً حرکات کشورهای غربی به نتیجه نخواهد رسید و این مسئله بر اساس تجربه چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: قطعاً سازش‌های حکام برخی کشورهای اسلامی به نتیجه نمی‌رسد و مردم مسلمان مسیر خودشان را تا آزادی قدس ادامه می‌دهند.

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانگیری: اعراب رو سیاه تاریخ خواهند شد /عارف: سازش حکام عرب به نتیجه نمی‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..