تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره بارسلونا به چلسی می رود

روزنامه میرر می‌گوید چلسی اگر بتواند از ممنوعیت نقل و انتقالاتی خود بگریزد برای جایگزینی ادن هازارد، هدف اول خود را کوتینیو، ستاره بارسلونا تعریف کرده است.

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد چلسی به شدت به جذب کوتینیو، ستاره بارسلونا و ستاره سابق لیورپول علاقه‌مند است و چه ساری سرمربی این تیم بماند و چه چلسی را ترک کند، مدیران باشگاه عزم‌شان را جزم کرده‌اند که کوتینیو را در فصل تابستان آبی‌پوش کنند.

ستاره بارسلونا به چلسی می رود
کوتینیوی برزیلی ۱۸ ماه قبل با قرارداد هنگفتی به مبلغ حدوداً ۱۶۰ میلیون یورو لیورپول را ترک کرد و به بارسلونا پیوست، ولی در این تیم نتوانست آنطور که از او انتظار می‌رفت بدرخشد. اما میرر می‌گوید در استمفورد بریج این اعتقاد وجود دارد که کوتینیو بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند جای خالی ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی را پر کند. چرا که او در پایان فصل از این باشگاه جدا شده و راهی رئال مادرید خواهد شد.

این در حالی است که چلسی برای دو فرصت نقل و انتقالات از هر گونه فعالیت در این بازار منع شده، ولی چلسی همچنان اصرار دارد که بی‌گناه است و قصد دارد به دادگاه عالی ورزش فرجام‌خواهی کند و امیدوار است بتواند این حکم ممنوعیت را بردارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره بارسلونا به چلسی می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..