تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پیرزن ۱۰۰ ساله تهرانی در راهپیمایی روز قدس +فیلم

حضور پیرزن ۱۰۰ ساله تهرانی در راهپیمایی روز قدس +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود هفتاد سال از اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل به دست دولت انگلیس می‌گذرد. اشغال سرزمین حاصل‌خیز فلسطین و قدس شریف بزرگترین مصیبتی است که در تاریخ معاصر با دسیسه استعمار بر امت اسلامی وارد شده است.

امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و مصادف با روز جهانی قدس است؛ روزی که مسلمانان جهان یکصدا خواهان آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم آن از ظلم و ستم اشغالگران هستند و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند. آنچه مسلم و قطعی است پیروزی مردم مظلوم فلسطین و نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیستی است که با مقاومت و مبارزه مردم فلسطین به زودی زود محقق خواهد شد.

امروز نیز مردم کشورمان همچون گذشته و با دهان روزه با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، نشان می‌دهند که کماکان در کنار مردم مسلمان فلسطین هستند و فریاد انزجار در قبال رژیم خونخوار صهیونیستی را در سراسر ایران اسلامی فراگیر خواهند کرد.

در ادامه ویدئوی مربوط به حضور یک پیرزن حدود ۱۰۰ ساله در راهپیمایی امروز روز قدس در تهران را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پیرزن ۱۰۰ ساله تهرانی در راهپیمایی روز قدس +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..