تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل بوشهری بعد از ۱۴ سال زندگی مخفی دستگیر شد

سردار خلیل واعظی در شرح جزییات بیشتر  این حادثه اظهار داشت: فردی در سال ۸۴ پس از درگیری با شخصی دیگر وی را به  قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: متهم به قتل که با اجاره  زمین کشاورزی مقتول بر روی آن کار می‌کرد، پس از اختلاف حساب و درگیری منجر به مرگ صاحب زمین، متواری و مخفی می‌شود.

وی بیان کرد: با تشدید طرح اولویت کشف جرایم خشن و تلاش قابل تقدیر رئیس پلیس آگاهی استان،  پرونده این قتل پس از ۱۴ سال با فرضیه‌های جدید در دستور کار کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

واعظی عنوان کرد: پس از ماه‌ها تلاش پلیسی و اقدام اطلاعاتی سرنخ‌هایی از مخفیگاه قاتل در استان سیستان و بلوچستان  به‌دست آمد.

فرمانده پلیس استان بوشهر تصریح کرد: با اعزام کارآگاهان به محل مورد نظر و همکاری پلیس آن استان  متهم دستگیر و به بوشهر منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم در مواجهه با مدارک پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و اقرار کرد که به  علت اختلاف حساب با مقتول درگیر و او را خفه‌ کرده است.
 

۱۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل بوشهری بعد از ۱۴ سال زندگی مخفی دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..