تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جلسه سرنوشت ساز هییت مدیره استقلال

جلسه هیات مدیره استقلال امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۸ با حضور تمامى اعضا برگزار شد.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، در این جلسه بودجه فصل آتی باشگاه استقلال مطرح و همچنین نحوه تامین و تحقق منابع بودجه مورد بحث و بررسی مفصل اعضای هیات مدیره قرار گرفت ومقرر شد در جلسه بعدی تصمیم نهایی در خصوص منابع و مصارف بودجه گرفته شود.

جزئیات جلسه سرنوشت ساز هییت مدیره استقلال


در این جلسه، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گزارشی مفصل از وضعیت مذاکره با گزینه‌های سرمربی‌گری موردنظررا به اعضا ارائه و مقرر شد تا کماکان این مذاکرات تاحصول نتیجه نهایى زیر نظر مدیرعامل استقلال ادامه پیدا نموده و به زودی وضعیت نیمکت تیم استقلال مشخص شود.


از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، بحث مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان و خرید بازیکنان جدید بود که مدیرعامل گزارشی در این خصوص به اعضای هیات مدیره ارائه داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جلسه سرنوشت ساز هییت مدیره استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..