تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه‌ای که راهب بودایی از آن جان سالم به‌در برد! +تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک راهب بودایی اهل لائوس از حادثه سقوط زباله فضایی جان سالم به‌در برد. این راهب به همراه تعدادی راهب دیگر در محوطه یک معبد در این کشور حضور داشت که ناگهان یک زباله فضایی در چند متری جایی که او ایستاده بود فرود آمد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این ورق فلزی متعلق به فضاپیمای چینی بود.

حادثه ای که یک راهب بودایی از آن جان سالم بر برد! + تصاویر

یکی از تصاویری که منتشر شده است این راهب را در حالی که با لباس نارنجی رنگ مخصوص راهبه‌ها در مقابل معبد ایستاده است و یک ورق فلزی متعلق به این فضاپیما را در دست دارد، نشان می‌دهد. این در حالی است که افراد محلی در مورد اینکه این ورق فلزی متعلق به فضاپیمای چینی باشد در تردید به سر می‌برند.

در آوریل سال ۲۰۱۸ عملیات اکتشاف ایستگاه فضایی Tiangong-۱ در فضا خاتمه یافت و تعدادی از قطعات آن وارد جو زمین شد. خوشبختانه بخش زیادی از این قطعات پیش از ورود به جو زمین نابود شد.

حادثه ای که یک راهب بودایی از آن جان سالم بر برد! + تصاویر

سقوط این زباله فضایی در نزدیکی یک معبد در لائوس در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۱۹۹۷ یکی از زباله‌های فضایی متعلق به فضاپیما‌های آمریکایی حین سقوط به یک انسان در زمین برخورد کرد. "لوتی ویلیامز" اولین و شاید آخرین فردی باشد که یک زباله فضایی حین ورود به جو زمین با او برخورد کرده است. این زن در حال قدم زدن در یکی از پارک‌های اوکلاهما بود که یک زباله فضایی که هم‌وزن یک بطری نوشیدنی بود روی شانه‌اش فرود آمد.

انتهای پیام/

سقوط زباله فضایی در نزدیکی یک معبد خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه‌ای که راهب بودایی از آن جان سالم به‌در برد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..