تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات عجیب قلعه نویی در مورد پنالتی زدن در سپاهان

به گزارش شمانیوز به نقل از نود، سپاهان در حالی از جام حذفی خداحافظی کرد که در وقت اضافه دوم با دو بازیکن کمتر صاحب ضربه پنالتی شد، ولی مهدی کیانی نتوانست از این فرصت استفاده کند و پس از دست دادن پنالتی، این پرسپولیس بود که در آخرین ثانیه‌ها گل پیروزی را به ثمر رساند. امیر قلعه‌نویی پس از بازی گفت: «مهدی کیانی بهترین گزینه بین بازیکنان حاضر در زمین بود و این مربی پنالتی‌زن بهتر از این بازیکن در اختیار نداشت». برای بررسی صحت این ادعا سابقه پنالتی زدن بازیکنان حاضر در زمین برای سپاهان به هنگام زدن پنالتی بررسی شده است.

اظهارات عجیب قلعه نویی در مورد پنالتی زدن در سپاهان


شاید در ابتدای فصل تصور اینکه زردپوشان اصفهانی، یک جام را به دلیل نداشتن پنالتی‌زن خوب از دست بدهند مشکل بود، ولی این اتفاق افتاد. این تیم در ابتدای فصل دو پنالتی زن برتر سال‌های اخیر فوتبال ایران یعنی محمد ایرانپوریان و ساسان انصاری را در اختیار داشت، ولی امیر قلعه‌نویی برای پر و بال دادن به مهاجم بلند بالای خود استنلی کی‌روش که مدعی آقای گلی بود، ضربات پنالتی را به او سپرد. ساسان انصاری در نیم فصل از سپاهان جدا شد، کی روش استنلی نیز علی‌رغم گل کردن ۳ پنالتی در به ثمر رساندن ۲ پنالتی آخر ناکام بود تا سرانجام در دیدار سپاهان مقابل سایپا که محمد ایرانپوریان از زمین اخراج شده بود، مهرداد محمدی برای این تیم از نقطه پنالتی گلزنی کند.


در بازی نیمه‌نهایی جام حذفی، دو گزینه اول امیر قلعه‌نویی برای زدن پنالتی کی‌روش استنلی و محمد ایرانپوریان محسوب می‌شدند، ولی هر ۲ بازیکن در وقت اضافه اول از داور کارت قرمز دریافت کردند. زمانیکه سپاهان صاحب ضربه پنالتی شد از ۹ بازیکن حاضر در میدان، ۳ بازیکن سابقه قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی در جریان بازی را داشتند. سپاهان دو بازیکنی که ظاهراً توانایی پنالتی زدن داشتند به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاد، ولی در جریان بازی مجبور شد که ولادیمیر کومان و رسول نویدکیا را دوباره به نیمکت برگرداند و با توجه به اینکه ۴ تعویض این تیم به پایان رسیده بود امیر قلعه‌نویی نمی‌توانست پنالتی‌زنانی مثل محسن مسلمان را به زمین بفرستد تا بر اساس سابقه پنالتی زدن ۳ گزینه اصلی قرار گرفتن پشت این ضربه حساس سجادشهباززاده، مهرداد محمدی و مهدی کیانی باشند.

سجاد شهباززاده
از آخرین باری که سجاد شهباززاده در جریان بازی پشت سر پنالتی قرار گرفت ۵ سال می‌گذرد. این بازیکن در لیگ سیزدهم دو بار برای سایپا پنالتی زد که یک پنالتی تبدیل به گل شد و پنالتی دیگر مقابل نفت تهران که علیرضا بیرانوند را درون دروازه داشت به بیرون رفت. شهباززاده در این فصل در رقابت‌های جام حذفی مقابل نساجی یک پنالتی در ضربات پنالتی به ثمر رساند.


مهرداد محمدی
این بازیکن در طول دوران بازیگری خود در جریان بازی ۴ بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که ۲ بار این ضربات تبدیل به گل شد. محمدی در ضربات پنالتی مقابل مس کرمان پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرده بود. با توجه به اینکه وینگر چپ پای سپاهان آخرین پنالتی این تیم را در لیگ تبدیل به گل کرده بود به نظر می‌رسید گزینه اصلی ژنرال برای زدن پنالتی باشد.


مهدی کیانی
هافبک دفاعی سپاهان آمار وحشتناکی در زدن ضربات پنالتی در جریان بازی دارد. این بازیکن تا قبل از پنالتی مقابل پرسپولیس از ۴ ضربه پنالتی که در لیگ و آسیا پشت آن قرار گرفته بود تنها موفق به گل کردن یکی شده بود و به هیچ وجه انتخاب مناسبی برای زدن چنین پنالتی حساسی به نظر نمی‌آمد.


البته مهدی کیانی در این فصل دو بار در ضربات پنالتی مقابل مس کرمان و نساجی گلزنی کرده بود و تجربه بالای این بازیکن باعث شد تا ژنرال به این بازیکن کهنه‌کار اعتماد کند. اعتمادی که باعث از دست رفتن یک فرصت استثنایی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات عجیب قلعه نویی در مورد پنالتی زدن در سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..