تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ عرضه و تریلر عنوان Death Stranding منتشر شد +فیلم

تریلر و تاریخ عرضه عنوان Death Stranding منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قطعا Death Stranding را می‌توان مرموزترین عنوان ساخته شده برای کنسول پلی‌استیشن ۴ دانست، زیرا هنوز اطلاعات خاصی درباره آن منتشر نشده است. البته به تازگی حساب کاربری شعبه تایوان پلی استیشن به صورت اشتباه زمان عرضه Death Stranding را فاش کرده است.

کوجیما با ساخت این عنوان ثابت کرد که می‌تواند بازی‌های عجیب و خاصی تولید کند که فاش شدن اطلاعات آن‌ها کار آسانی نیست. هنوز اطلاعات کاملی از تاریخ عرضه، داستان و گیم‌پلی Death Stranding در فضای مجازی منتشر نشده است. البته نباید فراموش کرد که در جریان نمایشگاه E3 که در سال گذشته برگزار شد چند قسمت از گیم‌پلی این عنوان منتشر شد. اما فیلم‌های به نمایش گذاشته شده بیان کننده روند اصلی بازی نبود و در مجموع به طور نامفهوم داستان این عنوان را مشاهده کردیم.

تریلر و تاریخ عرضه عنوان Death Stranding منتشر شد +فیلم

نکته جالبی که امروز اتفاق افتاد، این بود که حساب رسمی پلی استیشن تایوان به صورت اشتباه با انتشار پستی زمان عرضه عنوان Death Stranding را فاش کرد. البته این پست تنها چند دقیقه در فیسبوک بود و پس از آن پاک شد. در این پست تاریخ عرضه این عنوان ۸ نوامبر اعلام شده است.

البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که این اولین باری نیست که تاریخ عرضه این عنوان فاش می‌شود. پیشتر یکی از روزنامه‌نگاران با انتشار پستی در توئیتر مدعی شده بود که عنوان Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر عرضه خواهد شد. در آن زمان کمتر کسی به این تاریخ توجه کرد، اما حالا که یک صفحه رسمی آن را لو داده، بیشتر می‌توان به آن امیدوار بود. این خبر بسیاری از طرفداران عنوان Death Stranding را خوشحال کرده، زیرا پیشتر تحلیلگران معتقد بودند که نباید تا سال ۲۰۲۰ انتظار عرضه این عنوان را داشته باشیم.

تریلر و تاریخ عرضه عنوان Death Stranding منتشر شد +فیلم

بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال

در کنار Norman Reedus ستاره معروف سریال The Walking Dead، بازیگران برجسته دیگری مانند Mads Mikkelsen، Troy Baker، Léa Seydoux، Tommie Earl Jenkins و کارگردانان مشهوری مثل Nicholas Winding Refn و Guillermo Del Toro در جریان این عنوان حضور دارند. در ادامه اولین تریلر رسمی منتشر شده از این عنوان را مشاهده می‎کنید:

انتهای پیام/

تریلر و زمان عرضه عنوان Death Stranding



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ عرضه و تریلر عنوان Death Stranding منتشر شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..