تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظاتی از بازیگری همسر محمدعلی نجفی که دیروز به قتل رسید + فیلم

همسر شهردار اسبق که دیروز به قتل رسید قبل از مرگ فعالیت در حرفه بازیگری را نیز تجربه کرده بود.

بازیگری میترا استاد در سریال به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران که پیش از ظهر (سه‌شنبه هفتم خرداد) به قتل رسید، سابقه‌ فعالیت در حرفه بازیگری را نیز داشت. بد نیست بدانید همسر نجفی در فیلم سینمایی «دختر شاه پریون» به کارگردانی کامران قدکچیان به ایفای نقش پرداخته بود.

گفتنی است بنا بر اعلام سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، محمد علی نجفی غروب سه شنبه به اتهام قتل همسر دومش دستگیر شد. ناگفته نماند طبق اظهارات قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران  نیز محمدعلی نجفی خود را به پلیس آگاهی تهران معرفی کرد. در نهایت لازم به ذکر است که نجفی علت قتل همسردوم خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد. در ادامه لحظاتی از بازیگری میترا استاد را مشاهده می کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: واکنش خبرنگار سابق BBC به قتل همسر نجفی/ در صورت افشای یک موضوع ماجرا طور دیگری رقم می‌خورد! + عکس

بیشتر بخوانید:ماجرای آشنایی نجفی و همسرش چه بود؟ میترا استاد چگونه به قتل رسید؟ +فیلم

بیشتر بخوانید:محل قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران +فیلم و عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظاتی از بازیگری همسر محمدعلی نجفی که دیروز به قتل رسید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..