تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشمی در استقلال می ماند

سایت‌های قطری در روز‌های گذشته خبر دادند روزبه چشمی بازیکن آزاد استقلال پس از جدایی از این تیم به قطر رفته و در تست پزشکی باشگاه الاهلی قطر شرکت کرده است.

به گزارش شماینوز به نقل از خبرورزشی : روز گذشته در خصوص پیوستن روزبه چشمی به الاهلی قطر با مدیر برنامه‌های مدافع استقلال حرف زدیم که پیش از هر چیز به موضوع رقابت چشمی و خلیل زاده برای پیوستن به باشگاه الاهلی قطر پرداخت و به خبرورزشی گفت: به هیچ عنوان قبل از چشمی، شجاع خلیل زاده گزینه اصلی الاهلی نبود. اولین گزینه الاهلی قطر از یک سال پیش بعد از جام جهانی، روزبه چشمی بود و او را مد نظر داشتند. طبق اخباری که داریم قرار بود اگر روزبه جواب رد به الاهلی می‌داد سراغ شجاع خلیل زاده می‌رفتند. آن هم با مبلغ خیلی کمتر از روزبه و پس از آن هم گزینه سوم‌شان سیاوش یزدانی بود.

چشمی در استقلال می ماند


حسین کریمی گفت: روزبه چشمی بازیکنی چندپسته است، سن کمتری دارد و در تمام رده‌های ملی بازی کرده است و از هر نظر بر دیگر گزینه‌های باشگاه الاهلی ارجح بوده است. قطری‌ها ابتدا با گزینه اول‌شان مذاکره می‌کنند. کاری به این ندارند که بازیکن قرارداد دارد یا آزاد است. سال قبل هم راضی شده بودند حدود ۵۰۰ هزار دلار برای رضایتنامه روزبه چشمی بپردازند.


مدیر برنامه‌های چشمی گفت: برخلاف شایعاتی که منتشر شده روزبه هنوز به قطر نرفته و بنابراین هیچ قراردادی هم امضا نشده است. البته قرار شده آخر هفته جاری با هم راهی دوحه شویم و در صورت توافق نهایی قراردادش را ببندیم.
او در ارتباط با درخواست چشمی برای اعلام جدایی اش گفت: من در قطر بودم که روزبه به من گفت حالا که جدایی‌ام از استقلال قطعی است به باشگاه اعلام کنید که بازیکن بگیرند تا وقت را از دست ندهند. در حالی که دوروبری‌هایش می‌گفتند اول بگو می‌مانی تا پولت را بگیری و بعد که گرفتی برو! که روزبه به من گفت این نامردی است. وقتی این موضوع را به فتحی گفتیم گفت دست‌تان درد نکند، بدعت خوبی گذاشتید. دلیلی نداشت چشمی برود موبایلش را خاموش کند و جواب ندهد.

روزبه چشمی در ۱۹ هفته از سری مسابقات لیگ برتر هجدهم برای استقلال به میدان رفت و در ۴ دیدار لیگ قهرمانان هم برای تیمش بازی کرد. چشمی در تهران یک گل هم به تیم الدحیل زد. این بازیکن از سال ۱۳۹۴ و لیگ پانزدهم از صبای قم به استقلال پیوست و ۴ فصل عضو این تیم بود. گرچه در لیگ شانزدهم به دلیل جراحی زانو و سپس بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نتوانست یک دقیقه هم برای تیمش به میدان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشمی در استقلال می ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..