تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمرنگ شدن عفاف و حجاب کانون خانواده را سست می کند

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا گفت: ضرورت عفاف و حجاب غیر قابل انکار است و کمرنگ شدن آن در جامعه کانون خانواده را سست و جوانان را با آسیب های بسیاری روبرو می کند.

منصوره کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آموزش مربیان و معلمان را به خصوص در مقطع ابتدایی مهم ترین نکته در کنار آموزش خانواده ها دانست و افزود: تضاد خانواده و جامعه درباره این موضوع نگرش کودکان را دچار شبهه می کند.

وی لزوم توجه به علایق، سلیقه ها و شرایط سنی مخاطبان را در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب مهم خواند و بیان کرد: نوآوری و خلاقیت در این زمینه باید با مد نظر قرار دادن شرایط مخاطبان و در چهارچوب ظوابط اسلامی باشد.

کیانی حمایت از تولیدی های فعال در زمینه عفاف و حجاب و همچنین نظارت درست بر فروشگاه ها را از نکات قابل توجه توسط نهادهای ذیربط عنوان کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمرنگ شدن عفاف و حجاب کانون خانواده را سست می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..