تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمن آبادی: علی مطهری قربانی روحیه انحصارطلبی فراکسیون امید شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جعفرزاده:علی مطهری قربانی روحیه انحصارطلبی فراکسیون امید شدغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس و عملکرد برخی از فراکسیون های سیاسی مجلس در نتایج انتخابات، گفت: فراکسیون مستقلین مجلس پیش از برگزاری انتخابات مجلس، نظریه ای را مطرح کرد که بر اساس آن با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، هر گونه رقابت میان فراکسیون های سیاسی در عرصه انتخابات هیأت رئیسه منتفی شده و ترکیب هیأت رئیسه اجلاسیه سوم مجلس دهم حفظ شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به دنبال آن بودیم که با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم، فراکسیون های سیاسی مجلس به صورت جمعی بیانیه ای صادر کرده و اعلام شود که مجلس تمام وقت و فکر خود را برای حل مشکلات کشور می گذارد و در این عرصه از جنگ قدرت در انتخابات هیأت رئیسه اجتناب می شود.

وی تصریح کرد: فراکسیون مستقلین مجلس تمام تلاش خود را برای همراه کردن فراکسیون های دیگر برای تحقق این تفکر انجام داد، اما متأسفانه روحیه انحصارطلبی فراکسیون امید مانع از اجرا و تحقق این مسئله شد و عملا این فراکسیون زیر بار پیشنهاد ما نرفت.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: فراکسیون امید مجلس علی رغم درخواست های مکرر فراکسیون مستقلین، اقدام به ارائه لیست مجزا در عرصه انتخابات مجلس کرده و اعلام کرد که ما هم کرسی ریاست و هم 12 کرسی هیأت رئیسه را می خواهیم.

بزرگان فراکسیون امید باید پاسخگوی استراتژی خود باشند

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: متأسفانه اعضای فراکسیون امید مجلس حتی نظر و حرف بزرگان خودشان را نیز نپذیرفتند و به نظر من علی مطهری قربانی روحیه انحصارطلبی فراکسیون امید شد و الان بزرگان این فراکسیون باید پاسخگوی اقدامات و استراتژی های خود باشند.

فراکسیون امید برای کسب کرسی ریاست مجلس از بقیه کرسی های هیأت رئیسه غافل شد

وی گفت: فراکسیون امید مجلس در عرصه انتخابات هیأت رئیسه مجلس تمام تلاش خود را برای کسب کرسی ریاست مجلس انجام داد، اما در این میان عملا از بقیه کرسی های هیأت رئیسه غافل شد.

علی مطهری نماینده حر و آزادی است/فراکسیون مستقلین همواره از وی حمایت کرده است

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: البته به نظر من علی مطهری، نماینده حر و آزادی است و فراکسیون مستقلین مجلس همواره از وی حمایت کرده، حال اگر مطهری در پایین باشد، خیلی بهتر می تواند به رسالت نمایندگی خود عمل کند، زیرا در زمان نایب رئیسی معذوراتی داشت و همواره تحت فشارهایی قرار می گرفت.

هیأت رئیسه فراکسیون امید دست از فرافکنی بردارد/امیدی ها باید پاسخگوی رفتارهایشان باشند

وی گفت: امیدوارم دوستان ما در هیأت رئیسه فراکسیون امید دست از فرافکنی بردارند و پاسخگوی رفتار و اقداماتشان در عرصه انتخابات هیأت رئیسه مجلس باشند، زیرا استراتژی و شیوه آن ها بر خلاف رویکرد همدلی و وحدت در مجلس بود و عملا آن ها یک آهنگی جدایی را زدند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: اینکه فراکسیون امید، نتیجه انتخابات و رأی نیاوردن علی مطهری را به گردن فراکسیون های دیگر بیاندازند، قطعا اقدام سخیفی است و آن ها خود باید پاسخگوی اقداماتشان باشند.

غرور کاذب پارلمانی فراکسیون امید مانع از توافق با فراکسیون مستقلین شد

وی گفت: فراکسیون مستقلین مجلس در هفته پایانی مذاکرات بسیاری را با فراکسیون امید انجام داد، منتهی رفتارهای ناشی از غرور کاذب پارلمانی اعضای این فراکسیون مانع از توافق و تفاهم شد.

رفتارهای فراکسیون امید در انتخابات هیأت رئیسه مجلس با هیچ عقلی جور در نمی آید

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: به نظر من اقدامات و رفتارهای فراکسیون امید مجلس در عرصه انتخابات با هیچ عقلی جور در نمی آید، ما به آن ها گفتیم که شما می خواهیم تنها برای 6 ماه مسئولیت این دولت و مجلس را بپذیرید و این با هیچ عقل سیاسی همخوانی ندارد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فراکسیون امید مجلس با تصاحب اکثریت کرسی های هیأت رئیسه و ریاست مجلس به دنبال پیروزی در انتخابات یازدهم مجلس بود، گفت: این موضوع نیز یکی از مواردی که مطرح می شد، اما در این میان یکی از دوستان فراکسیون امید مجلس اعلام کرد که ما در اقلیت هستیم و نمی توانیم پاسخگوی مسائل باشیم، ولی به نظر من این رویکرد درست نیست، زیرا همواره اصلاح طلبان در ادوار مختلف مجلس در اقلیت قرار دارند، حال طرح این مسائل تنها مردم را ناامید می کند.

منبع: خانه ملت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمن آبادی: علی مطهری قربانی روحیه انحصارطلبی فراکسیون امید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..