تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بلوتوث دوگانه آیفون تا به روزرسانی وان پلاس 7 پرو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به روز رسانی پیشرفته موسوم به Oxygen OS 9.5.5 در انتظار ورود به گوشی های هوشمند وان پلاس 7 پرو است. این به روزرسانی حاوی امکاناتی ویژه در بخش دوبین و حذف باگ های موجود در نسخه های پیشین است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر در کسب و کار، تحصیل یا موارد مختلف خود سر و کار زیادی با اعداد داشته باشید، به خوبی می دانید که استفاده از نرم افزار اکسل تا چه حد مهم است. اما گاهی در حین کار داده های عددی را به شکل عکس دریات می کنیم و در نتیجه راهی برای استفاده از این اعداد روی جدول نداریم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت شیائومی اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار خود را با فروش اولیه 10 میلیون نسخه وارد بازار می کند. انتظار می رود دو گوشی ردمی K20 و ردمی k20 پرو به زودی وارد بازار شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل فوتوز یک قابلیت جدید و جالب برای کاربران ارائه کرده که بسیاری از کاربران نسبت به آن بی اطلاعند. در این قابلیت جالب، گوگل فوتو به کاربران یاداوری می کند تصاویر را در آلبوم های مختلف قرار دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل قصد دارد اتصالات صوتی بلوتوث دوگانه را وارد گوشی آیفون کند. این خبری است که می تواند برای کاربران علاقه مند به موسیقی بسیار خوشحال کننده باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با توجه به چشم انداز تولید پردازنده های ویژه گوشی های اندرویدی به نظر می رسد این گوشی ها تا سال 2020 تا 20 درصد سریعتر عمل خواهند کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بلوتوث دوگانه آیفون تا به روزرسانی وان پلاس 7 پرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..