تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ماموران ویژه برای پیگیری ناخالصی برنج‌ها در فروشگاه معروف از سوی حناچی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیروز حناچی در حاشیه برگزاری یادواره هزار شهید منطقه 10، در جمع خبرنگاران در ارتباط با بخشنامه ابلاغ شده از سوی شهرداری تهران در خصوص اخذ معاینه فنی برای اتوبوس‌ها اظهار کرد: تمامی خودروهای سنگین اعم از اتوبوس‌های دولتی و غیردولتی طبق بخشنامه‌ای که از سوی شهرداری ابلاغ شده، ملزم به اخذ معاینه فنی شده‌اند.

وی تصریح کرد: تمامی خودروهای سنگین موظف به اخذ این معاینه فنی هستند و این موضوع در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است. ضمن این که طرح اصلاح سوخت از سوی دولت و کنترل رندوم خودروها در ارتباط با معاینه فنی از مواردی است که به صورت جدی از سوی شهرداری تهران پیگیری می‌شود، که این موضوع تاثیر بسیار زیادی را در کاهش ذرات معلق هوا داشته است.

شهردار تهران در ارتباط با حواشی پیش آمده در یک فروشگاه زنجیره‌ای و برنج‌های ناخالص در این فروشگاه اظهار کرد: فروشگاه مذکور به طور عمده خریدهایی را از فروشندگان و تولید کنندگان انجام می‌دهد و در ارتباط با موضوع عرضه برنج‌های ناخالص نیز شهروند از یکی از تامین کنندگان که حدود 25 سال است برنج را در فروشگاه‌ها عرضه می‌کند خریداری کرده است که ظاهراً این برنج‌ها ناخالص بوده است که البته هنوز اثبات نشده است.

حناچی تصریح کرد: بنده نیز برخی از همکاران خود را برای پیگیری موضوع به مرکز تحقیقات برنج در گیلان مامور کردم که به صورت رندوم آزمایش‌هایی را در ارتباط با موضوع برنج‌ها انجام دهند. علاوه بر این که تقاضای ما از همکاران‌مان در سازمان تعزیرات این بود که تا قبل از این که آزمایشگاه قطعی بودن برنج‌ها مبنی بر تقلبی بودن آنها را اعلام کنند، آنها از اعلام عمومی آن صرفه‌نظر کنند که البته این کار را انجام ندادند.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که مشخص شود مسئولان فروشگاه  در ارتباط با برنج‌ها مقصر بوده‌اند، شهرداری چه برخوردی را با آنها انجام خواهد داد،گفت: حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شهردار تهران همچنین در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاری نیز گفت: براساس مصوبه شورا 3 درصد از سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران اختصاص داده شده است، که در این زمینه کمیته‌ای از سوی شورای شهر تهران در نظر گرفته شده است که در این کمیته نمایندگانی از 2 کمیسیون فرهنگی و همچنین حمل و نقل شورای شهر تهران حضور دارند. علاوه بر این که در این کمیته نماینده‌ای نیز از حوزه حمل و نقل شهرداری تهران عضویت دارند که در واقع تعداد سهمیه‌ها را مشخص می‌کند.

حناچی در پایان گفت: به زودی تعداد خبرنگارانی که طرح ترافیک خبرنگاری مشمول آنها می‌شود، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ماموران ویژه برای پیگیری ناخالصی برنج‌ها در فروشگاه معروف از سوی حناچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..