تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Partia 1.0.5 – بازی نقش آفرینی برای اندروید

بازی Partia اثری در سبک استراتژیک و RPG است که در آثار مجموعه SNES الهام گرفته شده است و در یک محیط فانتزی فوق العاده هیجان انگیز روایت می شود. بازی بازیکنان را وارد یک ماجراجویی می کند که جادو و شمشیرهای زهرآگین آن را تشکیل می دهند و باید داستانی سرشار از دوستی و خیانت را در آن تجربه کنید. این داستان با المان های فانتزی درهم آمیخته است و کیفیتی فرای تصور شما را ارائه خواهد داد. گرافیک بازی پیکسلی است و توانسته است که المان های سرگرم کننده و البته سیستم ارتقا را به خوبی در خودش جای دهد. اگر علاقه مند به نقش بستن دیالوگ های صفحه پایین هستید، بازی Partia می تواند از این نظر شما را به آثار کلاسیک این پلتفرم ببرد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Partia 1.0.5 apk

کاور-partia-cover

*/ ]]> اسکرین-شات-partia اسکرین-شات-partia اسکرین-شات-partia info

Partia is a SRPG (Strategy RPG) video game inspired by SNES and Playstation SRPG games. In a high fantasy setting, the game will take players through an adventure where magic and sword collide and friendship and betrayal intertwine.

WHAT’S NEW

Fixed screen rotation restarting the game اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Partia 1.0.5 – بازی نقش آفرینی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..