تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود FIE Swordplay 2.44.4590 – شمشیربازی برای اندروید

بازی FIE Swordplay را می توان یکی از اولین آثار ورزشی دانست که شمشیربازی را به صورت واقع گرا به بازیکنان ارائه می کند و می توانید سلاح های حرفه ای شمشیربازی همچون سابر را داشته باشید. این بازی تکنیک های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید در مسابقات هیجان انگیز بازی شرکت کنید. حریف شما می تواند هوش مصنوعی باشد و یا یک دوست آنلاین باشد. بازی دارای گرافیک بسیار عالی است و می توانید قدرت عجیبی را در انجام رقابت های بازی شاهد باشید.

با دانلود FIE Swordplay هدف های بلندپروازانه خود را عملی می کنید و می توانید رقابت هایی هیجان انگیز را برگزار کنید. رقبای شما دارای چالش های متنوعی هستند و می توانید بر اساس مهارت های خود، پیشروی خوبی در زمینه کسب امتیازات بازی داشته باشید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

FIE Swordplay 2.44.4590 Apk

کاور-FIE-Swordplay

*/ ]]> اسکرین-شات-FIE-Swordplay اسکرین-شات-FIE-Swordplay اسکرین-شات-FIE-Swordplay info

FIE Swordplay is the first mobile game with real athletic rules for fencing with foils, swords, and sabers that is officially supported by the FIE (http://fie.org). Learn real techniques — from simple thrusts to powerful lunges and devious feints. Play against an AI opponent or challenge a social network friend to a duel.

Choose the country you want to represent, equip your fencer, and enter tournaments all over the world. Fight your way from ambitious novice to fencing master.

WHAT’S NEW
Bugfixing
Account Deletion in Player’s Profile

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود FIE Swordplay 2.44.4590 – شمشیربازی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..