تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرس عشایر کوهرنگی را مجروح کرد

خرس عشایر کوهرنگی را مجروح کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: امروز یک مرد عشایر در منطقه قله فنجا در ۴۰ کیلومتری روستای سرآقاسید به همراه تعدادی از عشایر در حال کوچ ییلاقی بودند با حمله خرس مواجه شد.

وی ادامه داد: در حالی که امدادرسانی به این فرد حادثه دیده از طریق اورژانس زمینی امکانپذیر نبود، نیاز به اعزام بالگرد اعلام شد و پس از گذشت ساعتی، فرد مجروح برای انجام مداوا از طریق امداد هوایی به بیمارستان خرم آباد منتقل شد.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و ارتفاعات این شهرستان از مناطق طبیعی و بکر با پوشش جنگلی است که در این منطقه حیوانات وحشی نظیر خرس، شغال و روباه زندگی می‌کنند.

سال گذشته نیز بر اثر حمله خرس، یکی دو نفر در چهارمحال و بختیاری مجروح شده بودند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ف

یکی از عشایر قله فنجای  بر اثر حمله یک قلاده خرس دچار جراحت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرس عشایر کوهرنگی را مجروح کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..