تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظاهرا پرسپولیس و سپاهان روی سکوها بازی دارند!

۸۶۸۴۱۲

۱۰۹۷ 

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: انگار قرار است دو تیم پرسپولیس و سپاهان روی سکوهای ورزشگاه بازی کنند که مدام صحبت از این مسئله است.

خبرگزاری فارس: مجید بصیرت، پیشکسوت سپاهان در مورد بازی روز چهارشنبه پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام‌حذفی گفت: شرایط باز به گونه‌ای است که تیم برنده شانس 90 درصدی برای قهرمانی در جام‌حذفی دارد هر چند باید برای داماش گیلانیان هم احترام قائل بود.با این حال شرایط مسابقه به گونه‌ای پیش رفته که انگار قرا راست دو تیم به جای زمین چمن روی سکوها با هم بازی کنند و این اصلاً خوب نیست.

وی افزود: مسئولان دو تیم مدام در مورد تقسیم ظرفیت ورزشگاه سخن می‌گویند و مشکلاتی در این زمینه پیش آمد. فوتبال ورزشی است که باید از آن لذت برد نه اینکه چنین شرایطی پیش بیاید. کشیده شدن فوتبال به خشونت نه تنها برای فوتبال بلکه برای جامعه ما هم خوب نیست. مسابقه این دو تیم هم بسیار حساس است.

ظاهرا پرسپولیس و سپاهان روی سکوها بازی دارند!

بصیرت تصریح کرد: متأسفانه مدام برای این بازی صحبت از تقسیم 90 به 10 یا 70 به 30 و ... روی سکوهاست و در مورد مسائل فنی بازی کمتر صحبت می‌شود.

وی با اشاره به دو مساوی دو تیم در لیگ برتر اظهار داشت: هر دو مسابقه در تهران و اصفهان با مساوی تمام شد و این نشان می‌دهد که هیچ تیمی از نظر فنی سرتر از حریف نیست، اما این بازی در جام‌حذفی است و باید یک تیم برنده شود و همین مسئله حساسیت مسابقه را دو چندان کرده است. جالب است بگویم که دو تیم بدترین بازی‌هایشان را در لیگ مقابل هم انجام دادند و بازیکنان نتوانستند قابلیت فنی‌شان را به نمایش بگذارند.

وی افزود: در بازی آخر در تهران حتی بازیکنان در داخل میدان حواس‌شان روی سکوها بود و دیدید که در پایان مسابقه هم بازیکنان احساسی شدن و مصاحبه‌هایی را انجام دادند. شرایط بازی پرسپولیس و سپاهان کم کم دارد به شرایط بازی استقلال و پرسپولیس می‌رسد که حساسیت بیش از اندازه آن باعث می‌شد پرسپولیس و استقلال بدترین بازی‌هایشان را مقابل هم انجام دهند و حتی داور ایرانی دیگر جرأت نداشت این بازی را قضاوت کند.

سرپرست اسبق سپاهان در مورد اینکه فکر می‌کنید کدام تیم برنده مسابقه شود، گفت: من چون سپاهانی هستم دوست دارم سپاهان برنده شود البته بیش از هر چیزی دوست دارم این مسابقه در نهایت آرامش به پایان برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظاهرا پرسپولیس و سپاهان روی سکوها بازی دارند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..