تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر کسی که پولی گرفته باید برگرداند، چه دوست، چه دشمن!!

این روزها که قوه قضاییه با متهمان و متخلفان و مجرمان برخود می کند، پرونده چهار فرد معروف که در سینما سرمایه گذاری کرده بودند نیز در حال رسیدگی است.

گروه فرهنگ و هنر - سید محسن عبدالهی: این روزها که عزمی جدی در برخورد با مفسدین اقتصادی وجود دارد و قوه قضاییه بدون مماشات با متهمان و متخلفان و مجرمان برخود می کند، پرونده سید هادی رضوی، سید محمد امامی، احسان دلاویز و حسین هدایتی نیز در حال بررسی جدی است و هر روز ابعاد جدیدی از پرونده آن ها مشخص می شود.

به گزارش بولتن نیوز، در این میان سابقه سرمایه گذاری و تهیه کنندگی این چهار نفر در آثار سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی، تبدیل به موضوعی عجیب در این رسیدگی ها گشته است. در قسمتی از این معادله بیت المال و مردم حضور دارند و در طرف دیگر اهالی سینما که قراردادی بسته اند و بعد از اتمام کار و دریافت پول، مشخص شده که این پول ها از کیسه مردم بوده است و دزدی است و باید بر اساس قانون تا ریال آخر بازگردانده شوند.

هر کسی که پولی گرفته باید برگرداند، چه دوست، چه دشمن!!

موضع گیری جریان های مختلف قبال این قضیه نیز شایان توجه است. به عنوان مثال پرویز پرستویی که در مورد همه چیز متخصص است و نظر می دهد و تنها دلسوز حقیقی مردم و ایران است!!!، در ایستاگرام خود پستی می گذارد و هادی رضوی را مورد عنایت قرار می دهد و در آخر آرزو می کند که پول مردم از او گرفته شود. اما استاد پرستویی عزیز توجه نمی کنند که اتفاقا دوستانشان نیز باید پول هایی که از این چهار نفر گرفته اند را پس بدهند. اساس آن سرمایه گذاری ها با پول دزدی بوده است و باید به جای اصلی خود برگردد و قاعدتا هر کسی که از این پول ها دریافت کرده باشد، می بایست فکری برای بازگرداندن آن ها نیز بکند.

در طرف مقابل بعضی از دوستان انقلابی که دل در گروی انقلاب دارند در تعیین افرادی که می بایست پول هایی برگردانند کاملا اتفاقی و نه از سر قشری گری و انتقام سیاسی نام بعضی از افراد را برای بازگرداندن پول جا می اندازند. به این دوستان هم باید گفت اگر ادعای مسلمانیتان می شود، قرار نیست خلاف آن ادعا عمل کنید و به راحتی حق را زیر پا بگذارید. درست است که از سینماگران و سلبریتی ها دل خوشی ندارید اما دسته بندی آن ها به خودی و ناخودی و نادیده گرفتن خودی ها در این پول برگرداندن ها خلاف اخلاق و انصاف است.

بهتر است دو طرف ماجرا خود را به ندانستن نزنند و بی خود و بی جهت افکار عمومی را مشوش نکنند. اگر قرار بر بازگرداندن باشد، اهالی سینما هم باید پول ها را برگردانند. از سوی دیگر فقط کسانی که ما با دیدگاه سیاسی آن ها مشکل داریم شامل حال قانون نخواهند بود بلکه همه کسانی که طرف قرارداد این افراد بوده اند باید پول هایشان را برگردانند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر کسی که پولی گرفته باید برگرداند، چه دوست، چه دشمن!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..