تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدخدامنشی در فوتبال ایران تا کجا ادامه خواهد داشت؟!

نحوه تقسیم سکوها در دیدار دو حساس دیدار سپاهان و پرسپولیس 70-30 خواهد بود

گروه ورزشی: این تصمیم که هنوز به طور رسمی اعلام نشده و دراختیار خبرنگاران قرار نگرفته است در پی ماجراهایی که پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر 50-50 بودن سکوها پیش آمد  و به عنوان راه حل نهایی در نظر گرفته شده و در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی اجرا خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ورزش 3، با توجه به اینکه پس از اعلام مدیران سازمان لیگ مبنی بر میزبانی در جام حذفی، تنها معطوف به زمین است و سکوهای هواداری باید بین تماشاگران 50-50 تقسیم شود جنجال بزرگی در فوتبال ایران کلید خورد و سپاهانی ها اعلام کردند در هیچ شرایطی به جز شرایط کامل میزبانی و تقسیم سکوها به صورت 90-10 برگزاری این مسابقه را نخواهند پذیرفت و حتی ممکن است از جام حذفی کناره گیری کنند.

کدخدامنشیر فوتبال ایران تا کجا ادامه خواهد داشت؟!
 با این حساسیت نهادهای دیگر هم وارد موضوع برگزاری بازی شدند و در نهایت و در سکوت خبری تصمیم بر این شده است که 70 درصد سکوهای  نقش جهان دراختیار سپاهانی ها باشد و پرسپولیسی ها نیز 30 درصد ورزشگاه را پر کنند.

این مسابقه ای است که به دلایل  مختلف از حساسیت بیش از حدی برخوردار شده و با توجه به احتمال تنشی که بین هواداران دو تیم وجود دارد در شرایط امنیتی به خصوصی برگزار خواهد شد تا اتفاق ناگواری دراین مسابقه رخ ندهد. این که چه کسی در ابتدا پیشنهاد تغییر درصدهای میزبانی را داده مشخص نیست اما قاعده ایرانی «نه چیزی که تو گفتی، نه چیزی که من گفتم، وسطش»در آن رعایت شده که به نوعی قانون گریزی فوتبال در ایران را اثبات می کند.

 نکته این جاست اگر قانون مصوب و ابلاغ شده ای وجود داشت باید اجرایی می شدو اگر نه سپاهان باید در شرایط 90-10 از پرسپولیس میزبانی می کرد اما وضعیت فعلی نشانگر این است که کد خدا منشی جای همه چیز را گرفته است. تصمیمی برای بهانه گیری هر دو‌تیم بعد از بازی در صورت شکست ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدخدامنشی در فوتبال ایران تا کجا ادامه خواهد داشت؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..