تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپتاپ‌های مجهز به گرافیک کوادرو RTX 5000 از راه می‌رسند؛ ریزر و ایسر در اول صف

همان طور که امروز در دیجیاتو خواندید، کمپانی انویدیا در نمایشگاه کامپیوتکس از کارت گرافیک کوادرو RTX 5000 خود برای تولید محتوا رونمایی کرد و حالا شرکت های ریزر و ایسر پس از مراسم انویدیا، به معرفی لپتاپ های مجهز به کارت گرافیک جدید پرداخته اند.

ریزر سری Blade

کوادرو RTX 5000

ریزر نخستین شرکتی بود که از لپتاپ های مجهز به کوادرو RTX 5000 رونمایی کرد و این کارت گرافیک را در دو محصول حرفه ای Blade 15 و Blade Pro 17 عرضه نمود. هردوی این لپتاپ ها به 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه NVMe مجهز شده اند و با رنگ سفید جیوه‌ای به دست مشتریان می رسند.

در نسخه 15 اینچی شاهد استفاده از نمایشگر لمسی 4K OLED و چیپست اینتل Core i7-9750H هستیم که در مدل 17 اینچی، نمایشگر از نرخ بازسازی تصویر 120 هرتز برخوردار شده و پردازنده نیز به Core i9-9880H ارتقا یافته است.

لازم به ذکر است که در صورت علاقه مشتری و برای بهره مندی از توان پردازشی بیشتر، لپتاپ های سری بلید قابلیت اتصال به هاب Razer Core X برای استفاده از کارت گرافیک اضافه را هم خواهند داشت. از قیمت و زمان عرضه این محصولات اطلاعاتی منتشر نشده است.

ایسر ConceptD 7

کوادرو RTX 5000

کمپانی ایسر که اوایل سال جاری میلادی از لپتاپ ConceptD 7 به عنوان رقیب مک بوک پرو رونمایی کرده بود، امروز از تجهیز این محصول به کارت گرافیک کوادرو RTX 5000 خبر داد.

ایسر ConceptD 7 از پالت رنگی پانتون پشتیبانی می‌کند

البته ایسر سایر مشخصات سخت افزاری ConceptD 7 را تغییر نداده و چیپست Core i7 اینتل، رم 32 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی NVMe همچنان در جای خود باقی هستند. علاوه بر این، لپتاپ ایسر به نمایشگر 15.6 اینچی 4K با پشتیبانی کامل از رنگ های پانتون نیز مجهز شده که مزیت رقابتی آن نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار به حساب می آید.

گفتنی است شرکت تایوانی ایسر هنوز از زمان عرضه و قیمت نهایی ConceptD 7 با کارت گرافیک انویدیا کوادرو RTX 5000 حرفی به میان نیاورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپتاپ‌های مجهز به گرافیک کوادرو RTX 5000 از راه می‌رسند؛ ریزر و ایسر در اول صف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..