تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید ابوترابی‌فرد در ارتباط با آینده پژوهی در حوزه اقتصاد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام ابوترابی‌فرد در یادواره هزار شهید منطقه 10 که عصر امروز با حضور خانواده معظم شهدار، جانبازان و ایثارگران، حسین بحیرایی شهردار منطقه 10، جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، برگزار شد، اظهار کرد: شهدای بزرگوار راهی را انتخاب کردند که اگر اکنون زنده بودند در سنین بالایی قرار داشتند و بعد از چند سال، با عمر طبیعی میمردند؛ ولی آنها راهی را انتخاب کردند که تا ابد نام آنها خواهد درخشید.

وی تصریح کرد: اگر راه و مسیر انتخاب شده از سوی شهدا نبود، شاید هویت دینی اسلامی و ایرانی ما کاملاً رنگ باخته بود و امروز شرایط ایران به این شرایطی که می‌بینیم نبود.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: اگر شهدا نبودند امروز لبنان مقاوم در خاورمیانه نبود و همان نام عروس بر آن عنوان می‌شد و اگر شهدا نبودند امروز دنیا دست آمریکایی‌ها و قدرت‌های شیاطین بود.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: مقاومت به گونه‌ای بود که لبنان در جنگ 33 روزه پیروز شد و در نهایت کشورهای استعمارگر اعلام کردند که در جنگ شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به این که امروزه همه تحلیل‌گران نظامی می‌گویند که آمریکا باید هزینه بسیاری را در ارتباط با جنگ با ایران بدهد، گفت: آینده‌نگری و آینده پژوهی یکی از اساسی‌ترین مواردی است که باید به آن توجه شود و متاسفانه در عرصه اقتصادی به آن توجه نمی‌شود و مورد غفلت قرار گرفته است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ایستادگی در مقابل دشمن با نگاه به آینده است و در واقع شهدا نگاه به آینده را داشتند و بر همین نگاه جمهوری اسلامی ایران پیروز شد.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به آینده نگری و آینده پژوهشی خاطر نشان کرد: امروزه مطالبه نظام و رهبری همین نگاه است و اگر راه شهدا پیموده نشود، امروز پایان حیات اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید ابوترابی‌فرد در ارتباط با آینده پژوهی در حوزه اقتصاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..