تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین کننده برنج‌های فروشگاه شهروند به تقلبی بودن برنج‌ها اعتراف کرد

سید یاسر رایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده عرضه برنج‌های تقلبی و ناخالص در فروشگاه شهروند اظهار کرد: پرونده در دست رسیدگی است و تأمین کننده برنج‌های فروشگاه شهروند نیز در شعبه تعزیرات حضور یافته و به تقلبی بودن برنج‌ها اعتراف کرده و اعتراف وی نیز مکتوب شده است.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: با توجه به اقرار تأمین کننده به تقلبی بودن برنج‌ها، در حال حاضر مشغول بررسی این موضوع هستیم که فروشگاه شهروند در تقلبی بودن برنج‌ها نقش داشته است یا خیر؟

رایگانی در پاسخ به سوال دیگری درباره اعلام پلیس مبنی بر کشف 130 تن برنج تقلبی از انبار مرکزی شهروند در شهر آفتاب گفت: این کار پلیس دوباره کاری است و اصلاً پرونده جدیدی نیست بلکه همان انباری است که پیشتر تعزیرات کشف کرده و در حال حاضر نیز انبار مزبور در اختیار شهروند نیست و ورود و خروج به آن در اختیار تعزیرات است.

سخنگوی تعزیرات حکومتی، این کار پلیس را اشتباه خواند و گفت: دلیلی ندارد انباری که قبلاً تعزیرات کشف کرده، حالا پلیس دوباره بیاید و کشف کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین کننده برنج‌های فروشگاه شهروند به تقلبی بودن برنج‌ها اعتراف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..