تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط در چاه یک کارگر را به کام مرگ فرستاد

سقوط در چاه یک کارگر را به کام مرگ فرستادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد با اعلام این خبر گفت: روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در شهرک صنعتی توس به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد گزارش شده که بعد از گزارش این حادثه گروه نجات ایستگاه‌های ۴۳ و ۳۶ آتش‌نشانی بلافاصله با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: محل وقوع این حادثه یک کارگاه در شهرک صنعتی توس بود که در محوطه آن یک حلقه چاه آب به عمق حدود ۱۲۰ متر وجود داشت که به علت نامعلومی فردی به انتهای چاه سقوط کرده بود.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه در داخل این چاه مقدار زیادی آب وجود داشت، گفت: این کارگر داخل آب سقوط کرده و در آن گرفتار شده بود، با توجه به شرایط سخت موجود، نجاتگر آتش‌نشانی به‌داخل چاه اعزام شد و عملیات را آغاز کرد.

رضایی افزود: بعد از خروج این کارگر از داخل آب و انتقال وی به سطح زمین، تحویل عوامل اورژانس شد، اما متاسفانه این کارگر جان خودش را از دست داد.

وی با بیان اینکه پس از ایمن سازی محل، عملیات آتش‌نشانان خاتمه یافت، تصریح کرد: علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

وی از کارگران و مقنی‌هایی که در زمینه چاه فعالیت می‌کنند خواست که قبل از آغاز فعالیت خود از سلامت و تجهیزات مورد استفاده‌شان به ویژه طناب‌ها و تسمه‌های مهار کننده و انواع گره‌های لازم اطمینان حاصل کنند، همچنین اگر از موتور گیربکس برای پایین رفتن استفاده می‌کنند از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام//ج.ر

سقوط در چاه مرگ کارگر را رقم زد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط در چاه یک کارگر را به کام مرگ فرستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..