تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت خطوط قطار شهری مورد حمایت وزارت کشور است

ساخت خطوط قطار شهری مورد حمایت وزارت کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از خطوط قطار شهری مشهد گفت: پروژه‌های بزرگ از جمله قطار شهری مشهد را جزو پروژه‌های ملی می‌دانیم و حمایت‌های لازم را از آن‌ها انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز، مجلس شورای اسلامی ۸ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است که اگر همه شهر‌ها مانند شهرداری مشهد از این ظرفیت استفاده کنند این مبلغ قابل افزایش است.

وزیر کشور با اشاره ساخت خطوط قطار شهری مشهد گفت: خط دو قطار شهری مشهد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در اجرای خط سه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

رحمانی فضلی با اشاره به درخواست شهرداری مشهد برای آغاز خط چهار قطار شهری این شهر افزود: با توجه به فعالیت‌های انجام شده در خط دو و سه از اجرای خط چهار قطار شهری مشهد حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام//ج.ر

حمایت وزیر کشور از پروژه های قطار شهری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت خطوط قطار شهری مورد حمایت وزارت کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..